Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@03:20:56 GMT

توقیف خودروی بی‌حجابان توسط پلیس

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۵۸۱۷۵

توقیف خودروی بی‌حجابان توسط پلیس

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا بر اساس وظیفه ذاتی و قانونی با هر نوع هنجارشکنی برخورد می‌کند؛ بر همین اساس با بی‌حجابی در خودرو برخورد شده و به مالک خودرو تذکر داده می‌شود و در صورت تکرار دوباره خودرو توقیف خواهد شد.

خبرگزاری فارس: همایش فصلی فرماندهان و مدیران عالی نیروی انتظامی صبح امروز با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور و سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه این نشست فصلی در جمع خبرنگاران به اهداف این همایش پرداخت و اظهار داشت: بررسی اقدامات صورت‌گرفته در ماه‌های گذشته آمادگی برای اجرای مأموریت‌ها در نیمه دوم سال ازجمله اهداف برگزاری این همایش است.

وی با تأکید بر این مطلب که نیروی انتظامی به صورت آماده‌باش و شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی به مردم کشور است تصریح کرد: امنیت که بالاترین سرمایه برای کشور و مردم است، با لطف الهی، هدایت مقام معظم رهبری، کمک مردم و همت مأموران ناجا در کشور، ساری و جاری است و هر روز امنیت، آرامش و نظم در کشور ارتقا می‌یابد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور اعلام کرد: در مرزها، شهرها، روستا‌ها و جاده‌ها وضعیت امنیت مناسب برقرار است و فرزندان شما در نیروی انتظامی آماده خدمت‌گذاری هستند؛ مأموران ما با چشمانی باز، عزمی راسخ، تجهیزات به‌روز و آموزش‌های مناسب به مردم خدمت خواهند کرد.

وی برگزاری این نشست و تبادل‌نظر در خصوص کشفیات را در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم دانست و گفت: روحیه امروز فرماندهان و مأموران ناجا، روحیه‌ای ستودنی و مجاهدانه است آن هم به دلیل اعتمادی است که مردم به ناجا دارند.

سردار اشتری اعلام کرد: در چند نظرسنجی که توسط چند دستگاه معتبر انجام شد نشان داد که اعتماد مردم به ناجا افزایش یافته و پلیس جزو دستگاه‌هایی است که مردم بیشترین اعتماد را به آن دارند.

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص برخورد با هنجارشکنی اعلام کرد: ناجا بر اساس وظیفه ذاتی و قانونی خود با هرنوع هنجارشکنی برخورد می‌کند، مصداق آن در گذشته اعلام شده و یکی از موارد بر اساس قانون بی‌حجابی است.

سردار اشتری اعلام کرد: بر اساس قانون با بی‌حجابی در خودرو برخورد می‌شود و به مالکان خودرو تذکر داده می‌شود و در صورت داشتن تذکر قبلی و بی‌حجابی دوباره، خودرو توقیف خواهد شد.

این خبر در حال تکمیل است.

منبع: فردا

کلیدواژه: توقیف خودرو بی حجابان سردار اشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۸۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: کارکنان انتظامی با یک برنامه‌ریزی مشخص، تامین امنیت انتخابات را برعهده گرفتند.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخابات دور دوم در پیش است از لحاظ بحث تأمین امنیت همه اقدامات در دست انجام است، هیچ مشکل امنیتی در استان وجود ندارد و کارکنان انتظامی با یک برنامه‌ریزی مشخص تأمین امنیت انتخابات را بر عهده دارند.

وی افزود: از مردم شریف و مقاوم کرمانشاه درخواست می‌کنم با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی زمینه انتخاب نمایندگانی با پشتوانه قوی رأی مردمی را فراهم کنند، چراکه مشارکت قوی سبب خواهد شد که ما استان قوی داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نمایندگان منتخب مردم با برنامه‌ریزی برای توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه، در طول چهار سال نمایندگی خود پاسخ اعتماد مردم به آن‌ها را بدهند.

حاجیان تصریح کرد: امیدوارم با تلاش نمایندگان منتخب در دوره جدید مجلس شورای اسلامی، استان کرمانشاه وضعیت بهتری از لحاظ اقتصادی و اجتماعی به ویژه در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی پیدا کند که یک معضل جدی در استان کرمانشاه است.

وی اضافه کرد: نمایندگان منتخب برنامه‌ای برای رفع مشکلات استان داشته باشند و استان را با توجه با پتانسیل‌های موجود در استان در حوزه اقتصادی پیش ببرند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: فعالیت حوزه گردشگری و استفاده بهینه از منابع طبیعی و معدنی استان می‌تواند زمینه ارتقای وضعیت استان و هم استانی‌ها را فراهم کند و انتظار می‌رود نمایندگان منتخب در این حوزه با برنامه اقدام کنند.

سردار حاجیان افزود: انتخاب نمایندگان با رأی حداکثری مردم می‌تواند در پیشرفت استان مؤثر باشد و به همین دلیل از همه هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنم روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت پای صندوق رأی حضور پیدا کنند.

کد خبر 751214

دیگر خبرها

  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق