Web Analytics Made Easy - Statcounter

چمران گفت: با تفریح کردن مسئولان و بعدازظهر تنیس بازی کردن و ساعت 9 سرکار آمدن این مشکلات کشور حل نخواهد شد بلکه کار جهادی را می طلبد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ مهدی چمران امروز در نشست خبری با اشاره به رویکرد جبهه مردمی انقلاب اسلامی گفت: جبهه مردمی قبل از انتخابات و سریع شکل گرفت هرچند که درست کردن جبهه ای فراگیر در کشور کار راحتی نیست اما خوشبختانه توانست در انتخابات خود را نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) افزود: پس از انتخابات بازنگری در جبهه صورت گرفت که بایستی به یک نوگرایی و جوان گرایی در جبهه مردمی به وجود آید و پس از نشست های مختلف و برنامه ریزی های به عمل آمده این مهم نیز تدوین شد.

وی از شکل گیری شورای جدید جبهه مردمی در استان ها خبر داد و گفت: ابتدا به انتخاب مردم، اعضای شورای جبهه مردمی در شهرستان ها ایجاد می شود که پس از مشخص شدن شوراهای شهرستانی، مجمع شورای جبهه مردمی استانی را انتخاب می کنند و پس از آن مجمع نیز شورای مردمی جبهه را در استان انتخاب خواهد کرد.

چمران بیان داشت: سرانجام اعضای شوراهای جبهه مردمی همه استان ها در مراسمی در تهران جمع می شوند و شورای اصلی مرکزی را باز انتخاب می کنند؛ در شرایط کنونی در حال سازماندهی استان ها هستیم هرچند که اغلب استان ها شوراهای خود را انتخاب کرده اند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) مهمترین کار جبهه را انجام کار مردمی عنوان کرد و اظهار داشت: کمک به حل مشکلات مردم در اولویت کاری جبهه مردمی قرار دارد و سپس آموزش های سیاسی و بصیرت افزایی مردم در دستور کار این جبهه قرار دارد.

وی از تشکیل شورای جدید جبهه مردمی انقلاب اسلامی در استان بوشهر خبر داد و ابراز کرد: البته این شورای اصلی نیست بلکه شورای اصلی توسط مردم انتخاب می شود؛ هر شورا متشکل از 22 کمیته و قشر است که در حوزه های مختلف فعالیت می کنند.

عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: باید بتوانیم کشور را بدون اتکا به نفت بلکه با صادرات غیر نفنی اداره کنیم. در همین چند سال اخیر که کشور در تحریم است صادرات غیر نفتی کشور افزایش یافته در حالیکه واردات نیز کمتر شده است و این نشان می دهد که تهدیدات به نوعی فرصتی را برای کشور به وجود آورده است.

چمران با بیان اینکه متاسفانه در عرصه اقتصادی از سوی دولت بی تدبیری صورت پذیرفت اظهار داشت: ما پیش از بروز این اتفاقات ارزی به دولت هشدارهایی را داده بودیم که شرایط اینگونه خواهد شد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور قابل حل شدن است اظهار داشت: در حال حاضر دشمن تلاش می کند با پمپاژ خبرهای منفی ناامیدی را در سطح جامعه گسترش دهد؛ بیش از 60 میلیارد دلار ارز در بانک ها خارج از کشور داریم که بلوکه است و علاوه بر آن صادرات نفتی را وجود دارد و می توان از این شرایط به خوبی خارج شویم البته سخت است و با تفریح کردن مسئولان و بعدازظهر تنیس بازی کردن و ساعت 9 سرکار آمدن این مشکلات کشور حل نخواهد شد بلکه کار جهادی را می طلبد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی از نیروی انتظامی برای اجرای طرح «نور» قدردانی کرد و گفت: ان‌شاءالله نیروی انتظامی با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی‌ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهاد‌های امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می‌کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

دیگر خبرها

  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود
  • تاکید قالیباف بر اتفاق‌نظر دولت‌ومجلس برای مشکلات ارزی