Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@09:57:25 GMT

شرایط جدید فروش شهریور محصولات سایپا +جدول

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۵۸۲۵۱

بر اساس اعلام شرکت سایپا، فروش شهریور ماه این شرکت از روز چهارشنبه ده صبح آغاز خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شرکت سایپا در فروش شهریور ماه خود اعلام کرد که محصولات خانواده سایپا 131، 132، 151 به همراه تیبا، ساینا و وانت نیسان را از 14 شهریور ماه راس ساعت ده صبح آغاز خواهد کرد. بر اساس اطلاعیه شرکت سایپا ثبت نام فقط اینترنتی و فاقد حق صلح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در ضمن محدودیت کد ملی نیز اعمال شده و مشتریانی که در 17 ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کرده‌اند، مجاز به ثبت نام نیستند. در این  طرح فروش، پیش پرداخت های 11 تا 21 میلیون تومانی از طرف شرکت اعلام شده و مابقی به قیمت روز کارخانه در زمان تحویل پرداخت می‌گردد.
   

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ یک؛ سایپا باخت و دیگر مدعی صعود نیست

رقابت‌های لیگ آزادگان امروز با برگزاری ۳ دیدار پیگیری شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های لیگ آزادگان امروز سه بازی انجام شد که طی آن ۵ توپ از خط دروازه‌ها گذشت.

در یکی از این بازی‌ها شاهین بندرعامری ۲ بر صفر داماش گیلان را از پیش رو برداشت، در این بازی محمد امین درویشی در دقیقه ۲۴ میزبان را پیش انداخت و در دقیقه ۹۰ نیما درودی از روی نقطه پنالتی پیروزی شاهین را تضمین کرد.

در دیگر بازی برگزار شده، آریو اسلامشهر با گل‌های محمد بختیاری در دقیقه ۲۵ و رضا حیدری در وقت‌های اضافه، ساپیا را شکست داد. مس شهربابک نیز با یک گل نفت و گاز گچساران را از پیش برو برداشت.

در جدول لیگ آزادگان چادر ملو اردکان با ۵۱ امتیاز در صدر است و تیم‌های خیبر خرم‌آباد و فجر سپاسی با ۴۹ و ۴۵ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. نفت و گاز گچساران نیز هم امتیاز با فجر در رده چهارم است. در انتهای جدول داماش گیلان، دریا بابل و خوشه طلایی با ۱۶ و ۱۵ امتیاز در رده‌های شانزدهم تا هجدهم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۲۸ اسفند + جدول
  • ریزش ناگهانی قیمت خودرو در آخرین روز‌های سال
  • فروش فوق العاده دیگنیتی پرایم و پرستیژ + جدول
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • گروه سایپا رکورد ۱۱ ساله تولید محصولات داخلی خود را شکست
  • لیگ یک؛ سایپا باخت و دیگر مدعی صعود نیست
  • رکوردشکنی سایپا در تولید محصولات داخلی
  • سایپا رکورد ۱۱ ساله تولید محصولات داخلی خود را شکست
  • گروه سایپا رکورد 11 ساله تولید محصولات داخلی خود را شکست/ شكسته شدن ركورد تولید سال گذشته گروه سایپا
  • قیمت محصولات سایپا +جدول