Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@23:12:18 GMT

داستان عجیب یزدانی و فدراسیون کشتی

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۵۸۲۶۶

داستان عجیب یزدانی و فدراسیون کشتی

دارنده دو مدال طلا و دو برنز جهان پاسپورتش را در اختیار فدراسیون کشتی قرار نداد تا احتمال انصراف او از حضور در جام بین المللی مدوید بیش از پیش تقویت شود.

به گزارش مشرق، داستان بازگشت رضا یزدانی به تیم ملی، رفته رفته به ماجرایی ناتمام و جالب تبدیل می‌شود. در حالی که فدراسیون کشتی به او فرصت داده بود که در جام دیمیتری کرکین روی تشک برود تا پس از دو سال دوری از میدان، خودش را محک بزند او از طریق هیئت کشتی استان مازندران به فدراسیون اطلاع داد که قصد حضور در این جام را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعدها مربیان مازندرانی اعلام کردند که یزدانی می‌خواسته با حضور در بازی‌های آسیایی 2018 و کسب چهارمین مدال طلایش در این رقابت‌ها، رکورددار شود و با توجه به اینکه پیش از این رقابت‌ها تورنمنتی برای او در نظر گرفته نشد، ظاهرا امسال قصد حضور در تیم ملی را ندارد.

در حالی که جام مدوید آخرین تورنمنت بین المللی پیش از جهانی برای ملی‌پوشان ایران محسوب می‌شود، نام او در بین نفرات اعزامی به این مسابقات قرار گرفت اما رضا یزدانی گذرنامه‌اش  را در اختیار فدراسیون کشتی قرار نداده و این امر را می‌شود به منزله انصراف او از جام مدوید و به تبع آن عدم شرکت در مسابقات جهانی 2018 بوداپست تلقی کرد.

جام مدوید روزهای 23، 24 و 25 شهریور ماه در روسیه برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی برجام بازی های آسیایی تیم ملی رضا یزدانی فدراسیون کشتی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک

به گزارش قدس آنلاین،‌ دیوید تیلور چهره شاخص کشتی آمریکا و دارنده چهار طلای جهان و المپیک که رقابت او با حسن یزدانی طی سال های اخیر طرفداران زیادی در ایران و جهان داشت، چهار روز پیش در جریان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک ناباورانه مقابل آرون بروکس کشتی‌گیر ۲۳ ساله آمریکایی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۳ دو مرتبه شکست خورد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

حذف تیلور از المپیک بازتاب زیادی داشت و بسیاری از طرفداران کشتی در انتظار واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور بودند.

طبق گزارش ایسنا، یزدانی که پس از انجام عمل جراحی تمرینات خود را در جویبار پشت سر می گذارد تا به میادین بازگردد، از حذف دیوید تیلور ابراز ناراحتی کرده و گفته است: دوست داشتم بار دیگر با تیلور در المپیک رقابت کنم. حضور کشتی گیرانی مثل تیلور و عبدالرشید سعدالله یف یا جردن باروز باعث افزایش هر چه بیشتر اعتبار کشتی در المپیک می شد. در نبود این نفرات زیبایی کشتی در المپیک کمتر می شود.

دیگر خبرها

  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • واکنش عجیب آرون بروکس به رویارویی با حسن یزدانی
  • واکنش عجیب جانشین تیلور به رویارویی با ایرانی ها