Web Analytics Made Easy - Statcounter

شانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه‌های تخصصی مهندسی شیمی، نفت، گاز و صنایع غذایی و دارویی در بهمن‌ ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا نوروزی، دبیر شانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران با اشاره به برگزاری این همایش در بهمن‌ماه امسال اظهار کرد: این همایش به صورت مشترک توسط انجمن مهندسی شیمی ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دانشکده مهندسی شیمی این دانشگاه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی هدف از برگزاری این کنگره را گردهم آوردن محققان دانشگاه و متخصصان صنعت، ایجاد بستری مناسب برای تبادل یافته‌های جدید و پیشرفت‌های فنی و شناسایی نیازهای روز صنعت از طریق ارائه مقالات، برگزاری سخنرانی‌های کلیدی، برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی دانست.

نوروزی تمرکز اصلی این کنگره را روی توسعه پایدار در صنایع ایران از جمله صنابع بالادستی نفت، پالایش و فرآوری نفت و گاز، پتروشیمی و شیمیایی، دارویی و غذایی ذکر کرد و یادآور شد: بر این اساس در این کنفرانس سعی بر آن است که راهکارهای عملی و نوین در جهت بهینه‌سازی مصرف آب، بهینه‌سازی مصرف انرژی، بازیافت پساب‌های شهری و صنعتی، کاهش اثرات زیست‌محیطی صنایع، کاهش کربن منتشر شده به جو در صنایع ایران مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

دبیر این کنگره با اشاره به محورهای این رویداد، اظهار کرد: در این کنگره در خصوص مسایلی چون پدیده‌های انتقال، ترمودینامیک، فرآیندهای جداسازی، مدل‌سازی و شبیه‌سازی، دینامیک سیالات محاسباتی، سینتیک، کاتالیست و طراحی راکتور، مهندسی و کنترل فرآیند، بیوتکنولوژی، مهندسی بیوپزشکی، صنایع غذایی و دارویی، نانوتکنولوژی و علوم و فناوری پلیمر مورد بحث قرار می‌گیرد.

به گفته وی مهندسی نفت و مخزن، تولید، فرآیند و تبدیل گاز طبیعی، فناوری پایدار و سبز،‌ مهندسی محیط زیست و ایمنی، استانداردسازی و آموزش در صنایع شیمیایی، مدیریت و کارآفرینی و انرژی تجدیدپذیر از دیگر محورهای این کنگره به شمار می‌رود.

بر اساس اعلام دانشگاه امیرکبیر، به گفته دبیر شانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران، زمان برگزاری این کنگره روزهای 2 تا 4 بهمن ماه جاری تعیین شده است و علاقه‌مندان برای شرکت در این کنگره می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی این کنگره با نشانی www.ichec.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آب انرژي دانشگاه اميركبير مهندسی شیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری

 نسرین بایزید آموزگار پایه اول دبستان شهید بهروز نژاد در قالب تجربه‌ تربیتی جدید در رفتار و نگرش دانش آموزان تغییر ایجاد کرده و منجر به بهبود مصرف بهینه آب شده است.

این معلم مراغه‌ای گفت: از طریق داستان‌گویی، مدال قطره آب، بطری تزئین شده آب و نمایش فیلم‌ها روش درست مصرف کردن آب را به دانش آموزان آموزش داده است.

وی افزود: این دانش آموزان در مدرسه با مدال آبی که بر گردن آویخته اند حامل انتقال پیام درست مصرف کردن آب به سایر دانش آموزان هستند.

نسرین بایزید گفت: دانش آموزان نگهبان آب در منزل نیز مرتب به اعضای خانواده درخصوص صرفه جویی در مصرف آب تذکر می‌دهند.

وی افزود: با هدف فرهنگ سازی مصرف بهینه آب و یا هر نعمت دیگر لازم است در همه مقاطع تحصیلی اقدامات مشابهی به اقتضای سن و پایه تحصیلی دانش آموزان اجرا شود.

معلم مراغه‌ای با این خلاقیت خود در جشنواره تجارب برتر تربیتی وزارت آموزش و پرورش برگزیده کشوری معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست