Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهان > اروپا - همشهری‌آنلاین:
وزارت دفاع اسپانیا درحال تکمیل مقدمات برای لغو قرارداد فروش ۴۰۰ بمب به عربستان است.

دولت اسپانیا تصمیم گرفته قرارداد مربوط به فروش ۴۰۰ بمب به عربستان را به خاطر جنایات این کشور در یمن لغو کند.

ارزش این قرارداد بیش از ۹ میلیون یورو است.

اسپانیا چهارمین صادرکننده سلاح به عربستان است و همین مسئله موجب اعتراض‌هاي نهادهای حقوقی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پادشاه اسپانیا به خاطر روابط خوبی که با خاندان حاکم عربستان دارد این معاملات را تسهیل می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره، وزارت دفاع اسپانیا خبر لغو این قرارداد را تأیید کرده‌است.

نشستی نیز میان جمعیت‌های مدنی و حقوقی و نماینده دولت در وزارت بازرگانی و تجارت اسپانیا برگزار خواهد شد. این جمعیت‌ها قصد دارند از دولت بخواهند صادرات سلاح به عربستان و اسرائیل را متوقف کند.

از جمله مهم‌ترین قراردادهای نظامی میان ریاض و مادرید که جمعیت‌های حقوقی خواهان لغو آن هستند، ساخت پنج ناوشکن در شهر کادیس است.

در همین زمینه: تبانی سیا و عربستان برای حفظ جزئیات محرمانه ۱۱ سپتامبر انتقال جنگ از یمن به لبنان؛ برنامه تازه عربستان سازمان عفو بین‌الملل خواستار لغو اعدام ۵ فعال مدنی عربستانی شد بمب امریکایی قاتل۴۰ کودک یمنی | ترامپ این بمب را به عربستان داد آماده‌باش ناگهانی تیم پزشکی پادشاه عربستان کانادا: به فشارها علیه ریاض ادامه می‌دهیم رسوایی تازه پادشاه اسپانیا | این بار پولشویی

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت

رسانه‌های عبری زبان به نقل از مسئولان اسرائیلی خبر دادند، ایالات متحده هفته گذشته ارسال محموله کمک‌های تسلیحاتی شامل مهمات را به دلیل اختلاف نظر در رابطه با عملیات رفح را به تاخیر انداخته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  به نوشته این رسانه‌ها این اولین باری است که بعد از 7 اکتبر دولت آمریکا اقدام به تعویق ارسال کمک‌های تسلیحاتی خود برای ارتش اسرائیل می‌کند.

محافل نظامی اسرائیل از عدم دسترسی به این مهمات ابراز نگرانی کرده و مسئولین اسرائیلی نیز در تلاش هستند تا علت دقیق این تاخیر را جویا شوند.

بایدن: دانشگاه‌ جای یهودی‌ستیزی نیستبایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیمبرنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا محموله تسلیحات به رژیم صهیونیستی را نگه داشته است
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • برطرف شدن مصدومیت حسن یزدانی به شکل کامل؛ پادشاه آماده تاج گذاری!
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله
  • آمریکا: در کوتاه‌مدت انتظار پیشرفت اوکراین در جبهه جنگ را نداریم
  • سودان: چاد از طریق امارات به واکنش سریع کمک می‌کند
  • عکس‌| تمرینات انفجاری «پادشاه» برای بازگشت!
  • تمرینات انفجاری«پادشاه» برای بازگشت!