Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@16:00:28 GMT

زن عروسکی بعد از ازدواج رویایی اش ناگهان درگذشت+عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۵۹۱۷۶

زن عروسکی بعد از ازدواج رویایی اش ناگهان درگذشت+عکس

رکنا: این زن که به زن عروسکی معروف است زندگی عاشقانه اش بیشتر از 4 سال دوام نیاورد.

 زنی که به زن عروسکی معروف شده بود پس از آنکه با عشق زندگیش یک عروسی رویایی را برگزار کرد از دنیا رفت . زندگی مشترک این زن فقط چهار سال طول کشید . او بخاطرکوچک بودن و شکننده بودن و استخوانهای بسیار ضعیف به عروسک چینی معروف بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنی که به دلیل بیماری خاصش لقب عروسک چینی گرفته بود و شکل عجیبی داشت چهار سال بعد از ازدواج با عشق زندگی‌اش به طور ناگهانی درگذشت.
ربکا دینزدیل 35 ساله که به بیماری نادر استخوانی مبتلا بود روز یکشنبه درگذشت. ربکا به دلیل بیماری‌اش آتقدر شکننده بود که به عروسک چینی معروف شده بود. او چهار سال قبل علیرغم حرف همه اطرافیانش که عقیده داشتند او هرگز نخواهد توانست مردی را راضی به ازدواج با خود کند با عشق زندگی‌اش ازدواج کرده بود.

ربکا در سن 31 سالگی بعد از اینکه پزشکان به او گفته بودند تا آخر عمر نخواهد توانست بدون ابزار کمکی سر پا بایستد روزهای زندگی روی ویلچر را پشت سر گذاشت و روز عروسی با پاهای خود به سمت شوهرش نورمن رفت. او و نورمن سال 2005 در اینترنت آشنا شده بودند و نورمن همیشه می‌گفت ربکا به نظرش زنی ایده‌آل است و او اجازه نخواهد داد که ناتوانی ربکا رابطه‌شان را تحت تاثیر قرار دهد.

ربکا با سندرم استخوان‌های شکننده به دنیا آمده بود و همه از جمله پزشک‌ها فکر می‌کردند بیشتر از 2 سال زنده نخواهد ماند. او از بیش از صدها شکستگی استخوان رنج می‌برد که توسط حتی یک عطسه معمولی به وجود می‌آمد. او چند روز قبل در حالی از دنیا رفت که والدینش مرگ او را ناگهانی و غیر مرتبط با بیماری‌اش عنوان کردند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلم شیطانی از خانم وکیل تهرانی چه رازی داشت؟! + عکس

این جوان را با موهای دم اسبی می شناسید / او با زن مرد قصاب همخوابی می کرد + عکس

زن صیغه ای از مردی که عقیم بود، باردار شد! / مرد به دادگاه شکایت کرد

اقدام شوم جوان مشهدی با دختر معلول در خانه مجردی

من عروس 10 روزه هستم ! / کیوان از همان شب عروسی درخواست عجیبی دارد +عکس

آخرین خبر از پرونده وحید مرادی + عکس و فیلم

تجاوز به زینب 17 ساله در خانه مجردی شرور معروف + فیلم گفتگو با دختر

اعتراف به فروش 2 پسر ایرانی به قاچاقچیان ترکیه ای / امیر حسین از فرار معجزه آسا در آنکارا گفت + عکس

اعتراف تلخ روسپی 300 هزار تومانی !

اقدام شیطانی پسر همسایه با شیلا 11 ساله + عکس

این پسر با صدای دخترانه چه می کرد؟

مرگ مشکوک هدی 9 ماهه در جنوب تهران + عکس

مرد عرب در هتل 2 تا 100 دلاری داد و من وحید شوهرم را بی خیال شدم !

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ازدواج زن عکس درگذشت زندگی عاشقانه عکس زندگی من دختر فیلم حوادث مشهد اخبار مشهد جوان زائران عراقی حرم رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر

شاگردان سیروس پورموسوی که به امید کسب ۳ امتیاز و فرار از منطقه خطر رو در روی گل‌گهر سیرجان قرار گرفته بودند در وقت‌های اضافه بازی ۲ گل زدند تا به یک تساوی ارزشمند دست یابند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال گل‌گهر در چهارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۴۵ با قضاوت محمدرضا تارخ در استادیوم سلیمانی سیرجان پذیرای تیم فوتبال استقلال خوزستان بود.

این بازی در شرایطی برگزار شد که گل‌گهر با توجه به حضور در نیمه بالایی جدول بدون استرس پا به این دیدار گذاشت اما در مقابل استقلال خوزستان با ۱۹ امتیاز در رده چهاردهم جای داشت و برای فرار از منطقه سقوط به دنبال کسب هر ۳ امتیاز این دیدار بود.

نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا دو تیم بدون رد و بدل شدن گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم و در دقیقه ۵۶ سعید سحرخیزان برای میزبان گلزنی کرد تا بازی یک بر صفر به سود گل‌گهر شود. در شرایطی که خوزستانی به دنبال گل تساوی و کسب حداقل امتیاز بودند، قائم اسلامی‌خواه در دقیقه ۹۰ گل دوم سیرجانی‌ها را زد تا شاگردان مارینوس لحظات پایانی با خیالی راحت بازی را دنبال کنند.

استقلال خوزستان در شرایطی که بازی به دقیقه ۹۰ رسیده بود توسط آسو رستم به گل رسید، شاهکار شاگردان سیروس پورموسوی ۲ دقیقه بعد تکمیل شد و آنها توسط محمود مطلق‌زاده کار را به تساوی کشاندند تا در فاصله‌ای اندک برد گل‌گهر را در خانه به یک تساوی ارزشمند برای خود تبدیل کنند.

با این نتیجه گل‌گهر ۳۴ امتیازی شد و در رده ششم به کار خود در این هفته پایان داد و استقلال خوزستان نیز با ۲۰ امتیازی در رده چهاردهم باقی ماند.

ترکیب گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، سامان فلاح، علیرضا علیزاده، مهدی تیکدری، ابوالفضل رزاق پور، علیرضا کوشکی، بهنام برزای، مهدی ممی‌زاده، قائم اسلامی‌خواه، اریک باگناما، سعید سحرخیزان.

سرمربی: مارینوس

ترکیب استقلال خوزستان:

فرزیم گروسیان، علی هلیچی، محمود مطلق‌زاده، حسن شوشتری،علیرضا خوش کفا، احمدرضا جلالی، عثمان اندوگ، محمد آبشک، جواد آقایی پور، آسو رستم، پیمان رنجبری.

سرمربی: سیروس پورموسوی

دیگر خبرها

  • بیماری ایدز چیست؟ + فیلم
  • مسیر رویایی در اشکورات گیلان
  • اسرائیل ناگهان حمله نظامی‌اش را لغو کرد | زمانش کی بود؟
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • رضا داوری اردکانی درگذشت عباس شریفی را تسلیت گفت
  • غرق شدن شهر رویایی در سیل !
  • (ویدئو) ازدواج پیرمرد ۸۶ ساله با اولین عشق خود خبرساز شد
  • تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد
  • استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه تهران درگذشت
  • حواستان به افسردگی دوران سالمندی باشد