Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@09:02:37 GMT

افشاگری ترانه علیدوستی در مورد قهرش با تلویزیون

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۵۹۴۹۷

افشاگری ترانه علیدوستی در مورد قهرش با تلویزیون

  ترانه علیدوستی در یک رشته توئیت درباره رویدادی که سال ۷۹ در تلویزیون برایش اتفاق افتاده بود، افشاگری کرد و توضیح داد که چرا از آن پس از صداوسیما گریزان شده است.   او در این باره نوشت: «همونطور که گفتم با صداوسیما همکاری نداشته‌ام که خاطره‌ای ازش داشته باشم. فقط همون یک اتفاقی رو که باعث شد دورش رو خط بکشم می‌تونم در یک رشته توییت تعریف کنم: سال ۷۹، اولین فیلمم رو بازی کرده بودم، اما هنوز اکران هم نشده بود و کسی مطلقا من رو نمی‌شناخت، دعوت شدم به برنامه‌ای در شبکه جام جم، سرجمع ده دقیقه، به عنوان استعداد نوجوان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه زنده بود و در ساختمان شبکه دو ضبط می‌شد. سینمایی بود و مهمون‌های دیگه هم داشت.  

سرساعت رسیدم ساختمون شبکه ۲. حراست بانوان جلوم رو گرفت که پالتوت کوتاهه. تا زیر زانوم بود. برق ناخن هم داشتم. گفتن نمیشه بری. گفتم من اینجا کار نمیکنم، مهمونم. خیر. نمیشه. از طرف برنامه یکی اومد دنبالم. اصرار و التماس که میشه تا خونه بری مقنعه سر کنی؟ متاسفانه بچه بودم، گفتم چشم، تا خونه رفتم و برگشتم. راهم دادن.

پشت صحنه منتظر نوبت آنتنم بودم که یه آقایی اومد درحالی که لبخند عریضش تا بناگوش رفته بود گفت: ترانه خانم محیط اینجا سینما نیستا، لطفا جلوی دوربین رفتی نخند. لبخند بزن، ولی کامل نخند. بالاخره رفتیم جلوی دوربین. دو سوال جواب دادم دیدم مجری خانم چشم و ابرو میاد: از پشت صحنه اشاره میکنن علیدوستی پاش رو نندازه روی پاش.

پاییز بود. زدم بیرون خیابون الوند رو پیاده و عصبی اومدم پایین. نیم ساعت هم تو برنامه نبودم، ولی نصف روز تحقیر شدم. عهد کردم هرگز دیگه پام رو نذارم اونجا؛ و نگذاشتم. در این ۱۸ سال بار‌ها تو مصاحبه‌هام اینو گفتم که تلویزیون نخواهم رفت و از طرف همکارانم و گاهی مردم انتقاد‌هایی هم بود.»  

منبع: فرارو

کلیدواژه: ترانه علیدوستی سانسور در تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها

 

 در سطح کشور مسابقات زیادی برای کسانی که همنشین و مانوس با قرآن هستند، برگزار می‌شود. در تلویزیون مسابقه قرآنی که فضای جذابی داشته باشد و اختصاص به حافظان قرآن داشته باشد، نداریم. برنامه مسابقه قرآنی‌ها کاری از شبکه قرآن و معارف و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در ۲۵ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تولید شد. از ویژگی‌های مهم برنامه می‌توان به مجری و تیم سردبیری اشاره کرد. اتاق فکر از نویسنده تا تیم سردبیری از حافظان قرآن کریم بودند. در واقع حافظان قرآن در تمام ارکان تولید «مسابقه قرآنی‌ها» نقش داشتند.

 طبیعتا ماجرای «محفل» با «مسابقه قرآنی‌ها» متفاوت است. «محفل» روایت فعالین و قاریان قرآنی است، اما در «مسابقه قرآنی‌ها» دو گروه چهار نفره مقابل هم قرار می‌گیرند، که قدرت حافظه و میزان حفظ قرآن را با سوالات طراحی شده به چالش می‌کشند. در نهایت یک گروه برنده می‌شود و کمک هزینه مشهد به گروه برگزیده اهدا می‌شود.

در ادامه قاری بین المللی، حسنین الحلو، میزبان برنامه قرآنی محفل در یک ویدیویی همراه با مجری توانمند برنامه از مردم و مخاطبان تلویزیون دعوت کرد تا این برنامه مسابقه قرآنی را تماشا کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علاقه‌مندان می‌توانند برنامه مسابقه قرآنی‌ها را روز‌های فرد ساعت ۲۲:۱۵ از قاب شبکه قرآن و معارف اسلامی به تماشا بنشینند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • افشاگری درباره رفتار‌های جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • ببینید | سکانس ماندگار از پانتومیم ترانه علیدوستی در فیلم درباره الی
  • عکس | ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان
  • اولین تصویر از حال و روز ترانه علیدوستی بر روی تخت بیمارستان