Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، سیاوش حقیقی تهیه کننده سینما درباره معرفی نشدن بازیگران جوان در سطح گسترده تر به خصوص در سال های اخیر و بالارفتن سن بازیگران و عواقب این جریان در آینده برای سینما گفت:این روند درست نیست چرا که مخاطب تا یک مرحله ای این موضوع را می پذیرد و بعد از آن پس می زند و دیگر نمی توان آنها را قانع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود:قطعا سینما از معرفی نشدن بازیگران جوان و توانمند ضربه بدی خواهد خورد البته باید گفت این جریانی است که در سینمای دنیا اتفاق افتاده چنانچه هنوز برای مورگان فریمن فیلمنامه می نویسند ولی باید آگاه باشیم چارچوب سینمای ما با آنها فرق دارد.
 
این تهیه کننده بیان کرد: مشکلاتی مانند متشنج بودن وضع اقتصادی جامعه و ریسک نکردن سازندگان فیلم یکی از علت هایی است که به معرفی نشدن بازیگران جوان دامن می زند و واقعا برخی مواقع نمی دانیم باید چکار کرد و چه راهکاری را ارائه داد.
 
تهیه کننده «مادری» گفت:مسئله و سوالی دیگر پیش می آید که بیشتر بازیگران ما از کجا معرفی می شوند که در پاسخ، نام تلویزیون با مخاطب میلیونی نسبت به سینما به میان می آید پس اینجا به عنوان تریبونی مهم و تاثیرگذار می تواند در معرفی بازیگران جوان و مستعد قدم اول را بگذارد و اگر کمرنگ عمل کند شاهد بازتاب منفی آن خواهیم بود و به سینما کشیده خواهد شد.
 
وی بیان کرد : پیر شدن بازیگران سینما به پیر شدن سینما ختم می شود و این به کلیت این هنر، ضربه بدی وارد خواهد کرد که امید می رود راه چاره ای اندیشیده شود.
 
حقیقی گفت : البته مسئله مهم دیگری را هم می توان مطرح کرد که برای بازیگران قدیمی سینما چه کارهای مثبتی انجام دادیم و باید انجام دهیم؟ بهتر است با برنامه ریزی صحیح هم به فکر معرفی جوان های مستعد باشیم و هم از بازیگران قدیمی غافل نشویم تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر سینما شویم.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سینما بازیگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد

مراسم تشییع و خاکسپاری بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نادر کاشانی بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران روز گذشته (چهارشنبه) با حضور شماری از پیشکسوتان، رئیس فدراسیون بسکتبال و مدیر روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد.

مرحوم نادری در بازی‌های آسیایی، 66، 70 و 74 و جام ملت‌های 73 عضو تیم ملی بسکتبال ایران بود که متاسفانه روز سوم اردیبهشت درگذشت.

 مراسم ختم جمعه 7 اردیبهشت از ساعت 10 الی11:30 در مسجدالرضا میدان نیلوفر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • عکس| بازیگران «نون خ» کولبر شدند
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید