Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@07:54:27 GMT

2 کشته در تصادف آزاد راه زنجان- قزوین

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۵۹۷۵۴

2 کشته در تصادف آزاد راه زنجان- قزوین

برخورد سواری پراید با کامیون بنز باری در آزاد راه زنجان - قزوین 2 کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.


سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی  رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: این حادثه ساعت 4:30 بامداد روز جاری در خط جنوبی و در حدود 70 کیلومتری این مسیر ارتباطی رخ داد.
وی اظهار داشت: در این حادثه، راننده و سرنشین جلویی خودروی سواری به علت شدت صدمات وارده در دم جان باختند و سه نفر از مصدومان نیز برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راه استان زنجان، علت این حادثه را توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی سواری ذکر کرد و افزود: خودروی سواری با قسمت عقب کامیون به شدت برخورد کرد و این حادثه تلخ را موجب شد.
شیرمحمدی به رانندگان خودروها توصیه کرد هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند چراکه اصرار بر رانندگی ممکن است حوادث تلخ و خونینی را رقم بزند.
از ابتدای شهریور جاری تا این لحظه، هشت نفر بر اثر وقوع سوانح رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان کشته و 15 نفر نیز مصدوم شده اند.
در مجموع طی پنج ماه امسال (فروردین تا پایان مرداد 105 نفر در مسیرهای ارتباطی این استان به دلیل وقوع تصادف رانندگی جان باختند که اغلب این سوانح نیز در آزادراه های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز و به علت واژگونی اتفاق افتاده است.
استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزادراه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است./ ایرنا 
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۹۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در پی اعلام یک مورد واژگونی در محدوده روستای ککجین بلافاصله گشت پلیس راه و کلانتری ۲۱ به محل حادثه اعزام شدند. 

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که یک دستگاه سمند به دلیل نامعلوم از جاده منحرف و به دره سقوط و متاسفانه سرنشین خودرو بعلت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است. 

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی می‌باشد، بیان کرد: رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را با جدیت مورد توجه قرار داده تا از وقوع اینگونه حوادث پیشگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • ۳ کشته و زخمی در تصادف زنجیره‌ای جاده فیروزآباد به جم
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه