Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید طاعت کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج کیف و مقدار زیادی پول را به صاحب آن بازگرداند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج، سعید طاعت‌ در حال کار در تأسیسات دانشکده علوم دانشگاه آزاد اسلامی کرج بود که ناگهان کیف دستی مردانه‌ای با مقدار زیادی پول را پیدا می‌کند.

این کارمند با اطلاع از کارت شناسایی موجود در کیف، صاحب آن را یافته و کیف را به وی تحویل می‌دهد؛ حتی صاحب کیف مفقوده‌شده درصدد پرداخت مژدگانی به این کارمند بود که طاعت آن را نپذیرفت و واگذاری کیف را وظیفه خود دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج با قدردانی از اقدام شایسته این کارمند تاکید کرد: «امانتداری، درستکاری، رعایت نظم و انضباط از جمله شاخص‌ و معیارهای کارکنان نمونه است.»

وی ابراز امیدواری کرد که تمام کارکنان شاغل با احساس مسئولیت و صداقت در خدمت مردم بوده و رضایت‌مندی دیگران و به‌ویژه مراجعان در دانشگاه اولویت دارد.»

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۵۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرشید سلیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این جلسه گفت: دانشگاه از نظر اولیا یک محیط امن و مطمئن است. وظیفه ما این است که همچنان این امنیت را از هر لحاظ ایجاد کنیم. یکی از جنبه‌های امنیت موضوع حجاب و عفاف می‌باشد که با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سلیمی با بیان اینکه برای حسن انجام موضوع حجاب و عفاف باید خانواده‌ها، اساتید، کارکنان و دانشجویان مشارکت و تعامل داشته باشند گفت: تمامی تذکرات و راهنمایی‌ها در این خصوص باید دوستانه و توأم با ادب باشد و در صورت تکرار، با فرد مورد نظر طبق قوانین و مقررات رفتار شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته گفت: فرهنگ سازی و برگزاری برنامه‌های تشویقی و انگیزشی در خصوص حجاب و عفاف در صورتی که به صورت اصولی و علمی برگزار شود و خروجی آن نیز پیش‌بینی گردد می‌تواند مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1228158 برچسب‌ها حجاب اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • فیلم «درخت گردو» فاقد نگاه سیاسی و حاکمیتی است
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • رایزنی برای رفع مشکل سند مالکیت دانشگاه آزاد میاندوآب