Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:28:31 GMT

برداشت بیش از ۶۸ هزار تُن هندوانه از باغ های گیلان

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۶۰۰۲۵

برداشت بیش از ۶۸ هزار تُن هندوانه از باغ های گیلان

ابراهیم اکبرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پایان برداشت هندوانه از باغات استان گیلان، اظهار کرد: امسال ۶۸ هزار و ۲۰۰ تُن هندوانه از باغات استان گیلان برداشت شده است.

 وی با بیان اینکه برداشت هنداونه از باغ های هندوانه استان گیلان از دو ماه پیش آغاز شده است، افزود: با این میزان هندوانه برداشت شده ۶۰ میلیارد تومان درآمد نصیب باغداران گیلانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور زراعت جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به فعالیت سه هزار باغدار گیلانی در زمینه کشت هندوانه، گفت: در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد ۱۰ درصدی در برداشت هندوانه از باغ های استان گیلان هستیم.

وی با بیان اینکه گیلان دارای سه هزار و ۱۰۰ هکتار باغ هندوانه است، خاطرنشان کرد: چاف در شهرستان لنگرود به دلیل داشتن زمین و خاک مناسب مهم ترین منطقه کشت هندوانه در استان گیلان محسوب می شود.

به گفته اکبرزاده آبکنارانزلی، لیچاه لشت نشاء، کیاشهر آستانه اشرفیه و طاهر گوراب صومعه سرا از دیگر مناطق کشت هندوانه در گیلان هستند.

کد خبر 4393382

منبع: مهر

کلیدواژه: برداشت هندوانه جهاد کشاورزی گیلان رشت مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز استانداری سمنان شهرکرد احتکار عید غدیر خم سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت قاچاق به مقصد نرسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ محمد خوش‌خلقت با بیان اینکه پس از اقدامات صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه خودرو باری نیسان در حال حمل سوخت قاچاق در مواصلاتی فومن به سراوان است، گفت: حین کنترل نامحسوس مسیر مورد نظر این خودرو شناسایی و متوقف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت خبر داد و افزود: متهم ۴۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • برداشت گل‌محمدی در نواحی مرزی گنبدکاووس
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • خرید ۳۸ هزار تن کلزا در خوزستان
  • جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان + فیلم
  • اتفاقاتی که بعد از زیاده‌روی در مصرف هندوانه در بدن شما می‌افتد
  • پایان دو دهه پرحاشیه استقلال و پرسپولیس/ منتظر «هندوانه دربسته»
  • سوخت قاچاق به مقصد نرسید