Web Analytics Made Easy - Statcounter

شانزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در خرم آباد آغاز به کار کرد.

حبیب الله خجسته پور، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، در گفت و گوبا خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: این اجلاس با هدف نهادینه کردن ارزش هایی چون  پیام عظیم نهضت حسینی و نهادینه سازی فرهنگ عاشورایی هر سال در آستانه ماه محرم برگزار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از حضور مداحان و شعرای اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و اقلیت های مذهبی به عنوان مهمان در این مراسم خبرداد و بیان کرد: در این اجلاس ازپیرغلامان حسینی تجلیل می شود.

 

خجسته پور، با بیان اینکه این همایش صبح روز چهارشنبه  در خرم آباد آغاز می شود، افزود: همراه با این اجلاس نشست های تخصصی و کارگاهی هم برگزار می شود.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، بیان کرد: همچنین برای معرفی فرهنگ عزاداری مردم لرستان در ماه های محرم و صفر و بویژه آیین گل مالی هم برنامه های در این اجلاس برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این شانزدهمین اجلاس بین الملی پیرغلامان و خادمان حسینی 13 تا 16 شهریورماه جاری برگزار می شود، افزود: مراسم اختتامیه در موطه باغ گلستان خرم آباد در جوار قلعه باستانی فلک الافلاک برگزار می شود.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس غدیر کانون های مساجد استیضاح مقام معظم رهبری عید غدیر افزایش قیمت شیراز رهبری خانه های نور نهضت حسینی پیرغلامان حسینی اجلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۰۸ میلی‌متر بارش باران در رومشکان

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات بارندگی‌های ۷۲ ساعت گذشته در لرستان، اظهار داشت: میزان این بارش‌ها در خرم‌آباد ۵۶.۲ میلی‌متر، بروجرد ۱۶.۱ میلی‌متر، کوهدشت ۷۶.۶ میلی‌متر، الیگودرز ۱۷ میلی‌متر، پلدختر ۶۸.۸ میلی‌متر، دورود ۱۴.۴ میلی‌متر، الشتر ۴۴.۶ میلی‌متر و نورآباد ۴۱.۸ میلی‌متر بوده است.

وی میزان این بارش‌ها در ازنا ۱۹.۸ میلی‌متر، رومشکان ۱۰۸ میلی‌متر، چگنی ۵۷.۴ میلی‌متر، «ایمان آباد» ۳۷.۲ میلی‌متر، «سیلاخور» ۱۲.۶ میلی‌متر، «سپیددشت» ۴۸.۴ میلی‌متر، «ریمله» ۶۸.۳ میلی‌متر و «شول آباد» ۴۸.۴ میلی‌متر اعلام کرد.

مدیرکل هواشناسی لرستان میانگین بارش‌ها تا کنون در این سامانه بارشی را ۴۶ میلی‌متر عنوان کرد.

کد خبر 6095875

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های تهران و روسیه
  • کنگره ایران‌شناسی بین‌المللی می‌شود
  • کنگره در سال آینده بین المللی می‌شود
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متر بارش باران در رومشکان