Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@13:26:31 GMT

۶۸۳ تن مرغ سبز در خراسان جنوبی تولید شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۶۰۸۲۷

۶۸۳ تن مرغ سبز در خراسان جنوبی تولید شد

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال ۶۸۳ تن گوشت مرغ سبز (بدون آنتی‌بیوتیک) تحت نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی وارد بازار مصرف شد. ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مریم ملکی صبح امروز در بازدید از کشتارگاه‌های شهر بیرجند با اشاره به اینکه 7 شهرستان دارای واحدهای پرورش مرغ بدون آنتی بیوتیک است اظهار داشت: مقدار 683 تن مرغ بدون آنتی بیوتیک از پرورش بیش از 427 هزار قطعه مرغ تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از مجموع 427 هزار مرغ پرورش یافته در مرغداری‌های استان 165 هزار قطعه در کشتارگاه‌های طیور داخل استان تحت نظارت‌های بهداشتی و شرعی ذبح شده و مابقی به استان خراسان جنوبی صادر شده است.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه تمام گوشت‌های مرغ تولیدی در استان بهداشتی و استاندارد هستند گفت: گوشت مرغ بدون آنتی بیوتیک از کیفیت بیشتری برخوردار است از این رو دامپزشکی همه جانبه از تولیدکنندگان برای تولید این نوع مرغ حمایت می‌کند.

معاون سلامت دامپزشکی خراسان جنوبی نیز در این بازدید از نظارت‌های بهداشتی این مجموعه بر ذبح 470 نفر شتر خبر داد و با اشاره به فعالیت 10 کشتارگاه دام در استان گفت: کارشناسان دامپزشکی بر ذبح این تعداد شتر نظارت بهداشتی داشته که در این راستا بیش از 72 تن گوشت وارد چرخه مصرف شده است.

محمدعلی بخشی با بیان اینکه بیش از 26 هزار نفر شتر در استان وجود دارد تصریح کرد: از ابتدای سال جاری یک هزار و 650 نفر شتر از خراسان جنوبی به سایر استان‌های کشور حمل شده است.

وی بیان کرد: واکسیناسیون، سمپاشی، خونگیری و صدور مجوزهای حمل و نقل به عنوان سایر خدمات دامپزشکی در حوزه صنعت پرورش شتر استان است و خوشبختانه کانون خاصی از بیماری‌ها در استان نداریم.

معاون سلامت دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه در پرورش و جمعیت شتر رتبه دوم را در کشور داریم گفت: باتوجه به اینکه پرورش شتر به صورت چرای آزاد است ارائه خدمات نیازمند هماهنگی زمان بر با دامداران است و این موضوع یکی از مهمترین مشکلات در حوزه خدمت رسانی به این بخش است.

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، به گفته لطفی کارشناس هواشناسی، دمای هوا هم تا اواسط هفته افزایشی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • سمنان در صدر لیست تنوع داروی دامی
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی