Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی افشار قهرمانی، کارگردان مستند «اشتیاق» در گفت و گو با خبرنگار مهر، از اتمام مراحل تولید این مستند خبر داد و گفت: ایده ساخت مستند «اشتیاق» از جایی شروع شد که صحبت هایی در مورد مدافعان حرم منطقه بلوچستان مطرح شد و تیم ما هم تصمیم گرفت مستندی در این موضوع بسازد.

وی گفت: در ادامه تحقیقات درباره این موضوع به شهید «اصغر بامری» از شهدای مدافع حرم بلوچ از شهرستان دلگان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان برخوردیم که برادر بزرگترش «محمد» را هم در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس از دست داده بود و مادر این دو شهید بزرگوار نیز به دست ضد انقلاب و تروریست ها در منزل خود به شهادت رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهید «اصغر بامری» هنگامی که ندای کمک مردم ستم دیده‌ سوریه بلند می شود علارغم مخالفت های قانونی فرماندهان با فرار از دیدگان خانواده به تهران و از انجا به سوریه اعزام میشود و در عملیات ویژه حلب در حال مبارزه و کمک رسانی به همرزم شهید خود با اصابت ترکش خمپاره کوردلان داعش به درجه رفیع شهادت نائل می شود.

افشار قهرمانی گفت: هر کشوری در طول تاریخ قهرمانانی داشته که در هویت یابی نسل های مختلف آن نقش مهمی ایفا کرده اند.

وی بیان داشت: قهرمانان جاودانه ایران هم همین شهدایی هستند که گاها حتی سال ها بعد از دوران دفاع مقدس متولد شده اند وهمان فرهنگ ناب حسینی در دلهایشان عجین شده و در دفاع از حرمین حضرت زینب(س) وحضرت رقیه(س) به جنگ با داعش می روند، به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که خط اصلی روایت داستان را بر اساس این شهدا وشهید بامری بنا کنیم.

گفتنی است، مستند «اشتیاق» به نویسندگی کارگردانی مهدی افشار قهرمانی در سیمای مرکز سیستان وبلوچستان تهیه وتولیدشده است و به زودی از شبکه استانی هامون ودیگر شبکه ها پخش خواهد شد

کد خبر 4393733

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان شهدای مدافع حرم شهرستان دلگان فیلم مستند مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز استانداری سمنان شهرکرد احتکار عید غدیر خم سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان

پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان تشییع شد.

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • کارکرد انتقادی فیلم‌های مستند کمرنگ شده است
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • وداع دزفولی‌ها با شهید عشیری لیوسی/ پایان فراق پس از ۴۲ سال
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان