Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:58:30 GMT

لزوم شناسایی و کارشناسی آسیب های اجتماعی در مدارس قرچک

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۶۱۱۲۷

لزوم شناسایی و کارشناسی آسیب های اجتماعی در مدارس قرچک

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی صبح سه شنبه در جلسه شورای آموزش‌وپرورش که در سالن اجتماعات آموزش‌وپرورش قرچک برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اینکه جمعیت شهرستان قرچک در یک محدوده ۹۰ کیلومتری شکل‌گرفته است اظهار داشت: اکر در این شهرستان در نظر داشته باشیم که در مسئله تربیت دانش آموزان موفقیت هایی را کسب کنیم لازم است که این کسب موفقیت مد نظر معلمان نیز باشد و اگر به این مقوله توجه کردیم مشکلات حل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیبی در ادامه با اشاره به اینکه کیفیت آموزش در مدارس از اهمیت ویژه ای برخوردار است افزود: آموزش‌وپرورش یک دستگاه تعلیم و تربیت است و دولت به‌ نظام آموزشی اهمیت زیادی داده است و مابه‌ عنوان کارگزاران نظام در شهرستان قرچک تمام تلاش خود را جهت رفع و حل مشکلات و معضلات به کار خواهیم بست.

وی با بیان اینکه کارشناسی و توجه به آسیب های اجتماعی موجود در مدارس از اهمیت زیادی برخوردار است افزود: لازم است با تلاش های شبانه روزی در صدد رفع این معضلات بر بیاییم.

سرپرست فرمانداری قرچک با بیان اینکه تراکم دانش‌آموزی در شهرستان قرچک باید کاهش پیدا کند گفت: برای این منظور نیازمند حمایت نهادهایی همچون خیرین مدرسه‌ساز و بنیادهای خیریه هستیم و باید تعداد مدارس را افزایش داده و کیفیت تحصیلی را بالا ببریم، لذا برای رفع این مشکل درصدد اخذ اعتبارات ملی و استانی در اداره کل نوسازی هستیم.

از طرفی هم یک دستگاه و نهاد فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی که جامعه امروز ما را تهدید می‌کند بخشی از این آسیب‌ها به آموزش‌وپرورش برمی‌گردد، که باید این آسیب‌ها شناسایی و رفع نماید.

کد خبر 4393740

منبع: مهر

کلیدواژه: آسیبهای اجتماعی فرمانداری قرچک مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز استانداری سمنان شهرکرد احتکار عید غدیر خم سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • لزوم یادآوری اهمیت صنعت بازیافت از طریق آموزش/ سوخت‌ مازوت برای کره زمین سمّ است
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است