Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه طرح عمرانی و سرمایه گذاری، امروز (۱۳ شهریور) با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در بند امام (ره)افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، امروز (13 شهریور) در سفری یک روزه به منظور افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی و سرمایه گذاری وارد ماهشهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در بدو ورود خود با حضور در اداره بنادر و دریانوردی بندرامام خمینی (ره) سه پروژه عمرانی را در بند امام (ره) کلنگ زنی و افتتاح کرد.

 

یکی از این طرح ها، احداث سیلوی غلات شرکت پارسیان ریل شرق است که با سرمایه گذاری 120 میلیارد ریال و ظرفیت 50 هزار تن به بهره برداری رسید.

 

این پروژه که در مدت 2 سال و با هدف ذخیره غلات و حمل ریلی به روش مکانیزه احداث شده، برای 70 نفر شغل ایجاد کرده و موجب افزایش سهم ریلی و سرعت خدمات رسانی به مشتریان می شود.

 

پروژه دوم احداث مخازن نگهداری فرآورده های نفتی سنگین شرکت خط نقره ای قشم است که با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال و ظرفیت 20 هزار متر مکعب است به بهره برداری رسید.

 

این پروژه که مصوبه طرح جامع توسعه بندری امام خمینی (ره) است، در مدت پنج سال با هدف افزایش حجم و توان صادرات و واردات و ترانزیت فرآورده های نفتی سنگین احداث شد و زمینه اشتغالزایی 80 نفر را فراهم و موجب کاهش زمان و تسهیل عملیات تخلیه و بارگیری و کاهش هزینه تمام شده محصولات به منظور صادرات و واردات می شود.

 

عملیات احداث کارخانه تولید خوراک دام و طیور سومین پروژه ای است که با سرمایه گذاری 524 میلیارد ریال و به منظور تولید سالانه 240 هزار تن انواع خوراک دام و طیور کلنگ زنی شد.

 

این طرح بناست در مدت 2 سال از سوی شرکت مشاهیر سازه سویل و با هدف تامین نیاز داخلی کشور و در راستای ایجاد شهر لجستیک غلات در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) و توسعه خدمات ارزش افزوده احداث شود و به موجب آن برای 75 نفر اشتغال پایدار ایجاد می شود.

 

کلنگ‌ زنی تعمیرات اساسی اسکله 27 الی 34، انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری بیواتانول، برگزاری نشست معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با سرمایه گذاران بندر ماهشهر و افتتاح 52 کیلومتر بزرگراه و 88 کیلومتر راه روستایی در استان از دیگر برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی به خوزستان است.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس خانه های نور کانون های مساجد افزایش قیمت غدیر استیضاح هرمزگان کانون های فرهنگی هنری مساجد سبک شوتوکان مسابقات قهرمانی کاراته بانوان کشور پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری افتتاح و کلنگ زنی بندر امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۱۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌