Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@07:53:51 GMT

آغازساخت واحدمسکونی ویژه‌نیازمندان

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۶۱۲۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، آقای کیومرث سلگی در مراسم آغاز بهره برداری از 1652 واحد مسکن مهر در کرمان افزود: از این تعداد واحد مسکونی ویژه نیازمندان 20 هزار واحد به اتمام رسیده است ، پنج هزار واحد در مرحله افتتاح و پنج هزار واحد مسکونی نیز در مرحله پیگیری مقدماتی قرار دارد.

مدیر عامل انجمن خیران مسکن ساز کشور با اشاره به اینکه ساخت واحد مسکونی برای 16هزار خانواده معلول فاقد مسکن هم کار جدیدی است که از 2 سال پیش با حمایت‌ چند نهاد دولتی و غیردولتی با محوریت خیران مسکن‌ساز آغاز شد ، گفت: تاکنون 3 هزار و 500 واحد مسکونی ویژه معلولان احداث و تکمیل شده است ،  ساخت 6 هزار و 500 واحد مسکونی دیگر آغاز شد و ساخت 6 هزار واحد باقی مانده به محض برطرف شدن مشکل اعتبارات  آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
اقای سلگی همچنین به تشریح ماموریت های انجمن خیران مسکن‌ساز پرداخت و گفت: این انجمن به عنوان بخش مردمی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قدم‌هایی در زمینه تهیه مسکن برای گروه‌های کم درآمد جامعه برداشته است.

وی گفت: انجمن در همه ‌مراکز استان‌ها ‌و در 120 شهرستان دفتر دارد و حدود هزار و 500 نفر خیر عضو این انجمن هستند .

    منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مازیار محمدی با اشاره به اینکه هزینه‌های انجام شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو و وام قرض‌الحسنه بود افزود: طی یکسال گذشته ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان شده است.   وی اضافه کرد: سال گذشته ۳۲ مورد کمک به خرید، ۹۹ مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضا‌های جانبی مسکن شهری و روستایی و ۹۶۲ مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه شده است.   مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه وام خرید مسکن در مناطق شهری ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، گفت: خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود.

وی افزود: معرفی خانوار‌های تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز از جمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خسارت به بیش از دوهزار واحدمسکونی وشهری سیستان و بلوچستان درسیلاب اخیر
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن