Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  جمع کثیری از شهروندان ساکن شهرک کهریز از شهرک‌های حاشیه‌ شهر کرمانشاه امروز سه‌شنبه در اعتراض به وضعیت بسیار نامناسب این منطقه و عدم توجه مسئولان به مسائل عمرانی تجمع کردند.

این شهرک تا مرکز شهر یعنی میدان آزادی تنها ۵ کیلومتر فاصله دارد و غفلت مسئولان مشکلات فراوانی را برای ساکنین حاشیه‌نشین در این شهرک ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرک کهریز طی سال‌های اخیر به شهر کرمانشاه الحاق شده است و حالا نه تنها از امتیازات شهرنشینی بهره ای نبرده بلکه از مزایای روستا بودن هم محروم مانده است.

رودخانه آبشوران هم از اول تا آخر این شهرک مسیر روبازی دارد که از وسط محله می گذرد و جای جولان حیوانات موذی و خونابه مرغ فروشی های سنتی و بوی تعفن و بیماری شده است.

این روستا اسفند ۹۱ از زیر نظر بخش دورد و فرامان جدا شده و به شهر کرمانشاه ملحق شده است با این حال بعد از ۶ سال هنوز هیچ تغییر چندانی نداشته است.

منبع خبرگزاری مهر

انتهای پیام/ز

اعتراض مردم به بی توجهی مسئولان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر یزد

محمد عشقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس هشدار نارنجی رنگ سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ و تشدید فعالیت سامانه بارشی در روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه، ۲۸ تا ۳۰ فروردین ماه، رعد و برق، کاهش محسوس دما، وزش باد شدید موقتی، در نقاط مستعد تگرگ و در ارتفاعات و نواحی با اقلیم سرد، بارش برف پیش بینی شده‌ است که احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها، در نواحی کوهستانی به ویژه گردنه‌ها کولاک برف وجود خواهد داشت.

وی عنوان کرد: در این شرایط جوی با توجه به بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، رعدوبرق و تگرگ، آب‌گرفتگی معابر به صورت گسترده، سرریز سدها، دور از انتظار نیست، امدادگران و نجات گران هلال احمر برای کمک به حادثه دیدگان در آماده‌باش هستند.

عشقی تاکید کرد: به هموطنان توصیه می‌شود از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری و از سفرهای برون‌شهری و فعالیت‌های کوه‌نوردی اجتناب، شهروندان از تفرج‌گاه‌ها و سکونت‌گاه‌های واقع در حریم و بستر رودخانه خارج شوند و دامداران و عشایر در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

عشقی با بیان اینکه بر همین اساس نیروهای جمعیت هلال احمر در آماده باش به سر برده و آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند، عنوان کرد: هموطنان در صورت وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته و یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

کد خبر 6078998

دیگر خبرها

  • استانداری کرمانشاه : علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • شلیک ضدهوایی از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش پدافندی است
  • خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • توجه به پیوست فرهنگی در اجرای طرح های عمرانی
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند
  • لبنان: اسرائیل منطقه را به جنگ می‌کشاند
  • آماده باش نیروهای هلال احمر یزد
  • ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن در خراسان جنوبی آغاز شد