Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@22:11:43 GMT

خودروهای طلایی بنتلی برای صدسالگی+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۶۱۲۵۹

خودروهای طلایی بنتلی برای صدسالگی+تصاویر

به گزارش گروه خودروی عصر ایران، قرار است خودروها و دیگر وسایل تولیدی این کارخانه در سال 2019، ویژه‌تر از همیشه بوده با طراحی یا گزینه‌های تکی مانند گلدوزی روی صندلی‌ها و پلاک‌های عجیب ارائه گردد.

از ویژگی‌های دیگر "جشن صد سالگی" بنتلی، می‌توان به نشان‌های طلایی نمای انتها و روبه‌رویی خودروهای بنتلی که در هماهنگی کامل با چرخ های خودرو هستند اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی عبارت "1919- 2019" روی تمامی این خودروها دیده می‌شود.

تکیه‌گاه سر روی صندلی‌ها نیز از نشان طلایی یک صدسالگی و دوخت‌های درشت متفاوت بهره می‌برند. رنگ طلایی صدسالگی بنتلی از طلای متالیک پالایش شده تحت تاثیر مدل‌های وینتیج بنتلی با فلز کاری هنرمندانه و برجسته این خودرو ارائه می‌شود. این سبک و رنگ در سال‌های 1919 روی مدل EXP 2 و در سال 1929 روی مدل "بریکین بلوئر"به کار رفته است. بنتلی ادعا کرده رنگ طلایی خاصش در زیر نور همچون جواهر می‌درخشد و برق می‌زند.

اولین بنتلی ساخته شده در سپتامبر 1921 حدود 1050 پوند فروخته شد. در  آن سال W.O. بنتلی موسس این کمپانی به ساخت خودروهای ویژه و سریع فکر می‌کرد که مسابقات خودرویی پیروز از میدان خارج شود.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بازگشت مجموعه طلای پادشاهی آسانته به غنا پس از ۱۵۰ سال

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

مجموعه طلایی پادشاهی آسانته برای اولین بار پس از ۱۵۰ سال در غنا به نمایش گذاشته شد.

به گزارش فرارو، این مجموعه ارزشمند در زمانی که غنا مستعمره بریتانیا بود، به غارت رفت و به بریتانیا برده شد. این مجموعه طلایی در قرن ۱۹ توسط بریتانیایی‌ها به سرقت برده شد. سپس به بریتانیا انتقال داده شد. 

در این مجموعه ۴۲ قطعه موجود است که هم اکنون در کاخ مان‌هیا در شهر کوماسی به نمایش گذاشته شده است.

بخش اعظم این مجموعه، غنیمت‌های جنگی است که بریتانیا در جنگ علیه پادشاهی آسانته به دست آورده است.

اوتومفو اوسی توتو پادشاه آسانته گفت: همه اقلامی که در سال ۱۸۷۴ به سرقت رفتند، بازگردانده نشده اند، اما روح آسانته در هر آنچه اکنون در اینجا موجود است، خودنمایی می‌کند.

بازگرداندن گنجینه‌های غارت شده طلا و نقره سال‌ها موضوع مذاکرات بین دو کشور بوده است. با این حال بسیاری از این اشیا به صورت امانت به غنا بازگردانده می‌شوند.

دیگر خبرها

  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • اهمیت بستن کمربند ایمنی در خودرو مخصوصا صندلی عقب (فیلم)
  • (ویدئو) بازگشت مجموعه طلای پادشاهی آسانته به غنا پس از ۱۵۰ سال
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال