Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@02:26:02 GMT

عذرخواهی مشترک غلامی ها از علی کریمی

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۶۱۴۰۵

عذرخواهی مشترک غلامی ها از علی کریمی

علی کریمی سخت به دنبال محمد غلامی و توحید غلامی است. دو بازیکنی که فصل گذشته شاگرد او در سپیدرود بودند. 

به گزارش "ورزش سه"، اما بعید است این دو بازیکن امروز در آخرین روز نقل و انتقالات تیم های خود را ترک کنند و راهی رشت شوند. حتی گفته می شود این دو بازیکن درتماسی با علی کریمی از وی به خاطر عدم حضور احتمالی در سپیدرودعذرخواهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


محمد غلامی هم اکنون بازیکن آلومینیوم اراک در لیگ یک است و توحید غلامی هم در ماشین سازی توپ می زند. هر دو بازیکن 30 درصد ابتدای فصل خود را دریافت کرده اند و از سویی در مذاکره ای که با باشگاه های خود داشته اند متوجه شده اند حضور در سپیدرود امکان پذیر نیست.

سپیدرود رشت توحید غلامی محمد غلامی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سپیدرود رشت توحید غلامی محمد غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) زن افغان فعال حقوق بشر زلمی خلیلزاد را غافلگیر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

در ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، حوریه مصدق، زن افغان فعال حقوق بشر در فرودگاه هیترو لندن به زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه آمریکا در صلح با طالبان می‌گوید: افغانستان را تباه کردی.

به گزارش فرارو، زلمی خلیلزاد در پاسخ می‌گوید که او هم از وضعیتی که در افغانستان پیش آمده است راضی نیست و از وضعیت زنان پس از تسلط طالبان بسیار متاثر است.

وی تاکید می‌کند تا زمانیکه افغان‌ها به یک توافق کلی برای یک افغانستان آباد و آزاد و پیشرفته نرسند کار ناتمام است.

خلیلزاد در پاسخ این سوال که آیا در اعتماد به طالبان اشتباه کرده است، می‌گوید: اعتماد هیچوقت نبوده، فیصله‌هایی [تصمیم‌ها]که گرفته شده بود، [این بود که] چه شده می‌توانست شود و چه شده نمی‌توانست. هیچ وقت مسئله اعتماد نبود.

خلیلزاد درباره اینکه آیا از زنان افغانستان عذرخواهی می‌کند، می‌گوید: نه، عذرخواهی نمی‌کنم. آن‌هایی که این وضع را بوجود آورند باید عذرخواهی کنند.

در ۲۹ فوریه ۲۰۲۰ زلمی خلیلزاد به نمایندگی از آمریکا با عبدالغنی برادر، نماینده طالبان توافقنامه موسوم به آوردن صلح به افغانستان را امضا کردند که پس از آن طالبان به‌سرعت پیشروی کرده و در ۱۵ آگوست/اوت نظام جمهوری را ساقط کردند.

دیگر خبرها

  • فرعون مصر در لیگ جزیره خوش درخشید
  • سروش رفیعی: به نظر داور احترام می‌گذارم، بی احتیاطی از من بود؛ از هم تیمی‌ها و کادر فنی عذرخواهی می‌کنم / فیلم
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • (ویدئو) زن افغان فعال حقوق بشر زلمی خلیلزاد را غافلگیر کرد
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • نبود سیل بند و ورود سیلاب به داخل شهرک توحید سبزوار
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد