Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@04:50:37 GMT

تولید کشتی تفریحی مجهز به شهربازی دریایی

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۶۱۶۶۳

تولید کشتی تفریحی مجهز به شهربازی دریایی

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از نیواطلس، اگر از قایق سواری عادی بر روی دریا خسته شده اید و البته پول کافی در اختیار دارید می توانید از کشتی تفریحی تولیدی جدید شرکت فان ایر استفاده کنید که دارای امکانات یک شهر بازی دریایی است.
 
این کشتی مجهز به یک سرسره بزرگ است که با نصب آن بر روی دکل کشتی می توانید از ارتفاع زیاد به درون آب بپرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرسره یادآور سرسره های موجود در پارک های بزرگ آبی است.
 
همچنین صفحات بزرگی در این کشتی وجود دارد که بر روی آب شناور می مانند و تعدادی صندلی پلاستیکی نیز برای استراحت و آفتاب گرفتن بر روی آنها قابل نصب است. ابعاد صفحه شناور یادشده 3 در 3.5 متر است.
 
چادری بزرگ برای اسکان در کنار ساحل نیز همراه با این کشتی عرضه می شود. اما یکی از قابلیت های عجیب و غریب این کشتی امکان نصب یک استخر در پشت آن است که باعث می شود افراد بتوانند در داخل دریا در محدوده ای امن و بسته به شنا کردن بپردازند، بدون اینکه نگران موج های بلند یا گم شدن و دور شدن از قایق باشند. همچنین تعدادی صندلی در حاشیه های این استخر قابل نصب کردن است.
 
وزن هر یک از این صفحات با صندلی های قابل نصب بر روی آنها تنها 10 کیلوگرم است. قیمت این کشتی و زمان عرضه آن هنوز اعلام نشده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: قایق سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن

شرکت انگلیسی ناظر بر حوادث دریایی از هدف قرار گرفتن یک کشتی در شمال غربی سواحل یمن خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سازمان تجارت دریایی انگلیس امروز دوشنبه اعلام کرد که این سازمان یک گزارش از حادثه‌ای در 45 مایل دریایی (84 کیلومتری) شمال غربی المخا یمن دریافت کرده است.

این شرکت وابسته به نیروی دریایی انگلیس ادامه داد که از سوی «افسر امنیتی شرکت» از یک انفجار در نزدیکی یک کشتی تجاری مطلع شده است.

این شرکت با اشاره به اینکه کشتی و خدمه در امنیت هستند، افزود که «افسر امنیتی شرکت» گزارش داد این کشتی متحمل خسارت شده و در حال حرکت به سمت بندر بعدی است.

گزارش وقوع حادثه دریایی جنوب شرق عمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بالغ‌بر ۵۰ درصد چاه‌های عمیق جوین متقاضی مجهز شدن به پنل‌های خورشیدی هستند
  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • حمله به یک کشتی در سواحل یمن
  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • حادثه دریایی جدید در غرب یمن
  • کشتی کانتینری در دریای سرخ با چند موشک هدف قرار گرفت
  • آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد