Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@14:09:21 GMT

دختران مشهدی با شکست کرمانشاه به صعود امیدوار شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۶۲۲۱۵

دختران مشهدی با شکست کرمانشاه به صعود امیدوار شدند

تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با نتیجه 49 بر 31 تیم کرمانشاه را شکست داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از همدان در ادامه مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی یادواره شهید مدافع حرم مجید صانعی به میزبانی سالن ورزشی امام‌علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان، تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در دیداری سخت و نفسگیر موفق به شکست تیم دختران کرمانشاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کوارتر نخست این بازی، دختران مشهدی برتری خود را به کرمانشاهی‌ها دیکته کردند و با نتیجه 20 بر 10 به پیروزی رسیدند. در کوارتر دوم، دختران کرمانشاه با ارائه یک بازی درگیرانه توانستند با نتیجه 6 بر 5 به پیروزی برسند.

در نیمه دوم مشهدی‌ها که نمی‌خواستند وداع زودهنگامی با این مسابقات داشته باشند با حرکات منسجم و سرعتی توانستند با نتیجه 16 بر 7 به پیروزی برسند.

در کوارتر چهارم بازی پایاپایی را از هر دو تیم شاهد بودیم و در پایان این کوارتر، تابلوی نتایج عدد هشت را برای هر دو تیم به نمایش گذاشت.

با این نتیجه کرمانشاه با 3 باخت از صعود به مرحله بعد بازماند و تیم خراسان‌رضوی در بازی فینال‌گونه بعدی برای صعود، محکوم به برد دختران تبریزی است.

مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر با حضور قهرمانان 9 استان کشور از 10 تا 17 شهریور جاری در مجموعه ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا به مصاف لاتزیو رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد اما راهی فینال شد.

یووه در بازی رفت با نتیجه 2-0 برنده شده بود و امشب هم تا دقایق پایانی عقب افتاده بود که با گل آرکادیوش میلیک نتیجه را 3-2 کرد و جواز صعود به دور بعدی را کسب کرد.


ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند