Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@22:48:32 GMT

غرضی: مردم از مدیران پیر و جوان خیری ندیده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۶۲۲۳۸

غرضی: مردم از مدیران پیر و جوان خیری ندیده‌اند

  سید محمد غرضی با اشاره به تصویب ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان با بیان اینکه «معمولا هزینه مدیر جوان خیلی بالاست»، گفت: برای اینکه یک جوان بخواهد در مدیریت تجربه لازم را کسب کند، هزینه‌های بسیاری روی دوش دولت قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر اینکه دارا بودن مدرک تحصیلی کمکی به بهبود وضعیت مدیریتی کشور نمی‌کند، گفت: داشتن تحصیلات دانشگاهی تنها زمینه را برای ورود افراد به کار‌های تخصصی فراهم می‌کند، اما کمکی به بهبود وضعیت مدیریتی کشور نمی‌کند؛ بنابراین به همین دلیل است که در دنیا در ادارات مختلف برای کارمندان دوره‌های ضمن خدمت و آموزش مدیریت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کشور ما نیز دولت باید به جای پرداخت هزینه‌های گزاف برای کسب تجربه مدیران جوان، هزینه اندکی بابت آموزش و تربیت آن‌ها پرداخت نماید تا ضمن استعداد یابی میان آنها، نیاز مدیریتی کشور را نیز تامین نماید.

این فعال سیاسی با اشاره به دوران مدیریت خود در بخش‌های مختلف خاطر نشان کرد: طی ۴۰ سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد، مردم تجربیات بسیاری از مدیران جوان، میان سال و پیر دیده‌اند، اما از هیچ کدام خیری ندیده‌اند؛ در این سال‌ها مردم دائماً از مدیران کشور آسیب دیده‌اند.

غرضی با بیان اینکه «در مدیریت، جوانی، میان سالی یا پیری شرط نیست»، خاطر نشان کرد: اهمیتی ندارد که افرادی که مدیریت بخش‌های مختلف کشور را بر عهده دارند، جوان، میان سال یا پیر باشند، بلکه آنچه که اهمیت دارد این است که فردی که مدیریت را بر عهده دارد، با توانمندی‌های خود بتواند باری از دوش مردم بردارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمد غرضی تحصیلات دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا

ممکن است ژاوی از تصمیم ۳ ماه قبل خود منصرف شود و فصل آینده هم روی نیمکت بارسلونا بنشیند

طرفداری | ۳ ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرد که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد.

اعلام خروج ژاوی، شوک مثبتی به اردوی بارسلونا وارد کرد و این تیم موفق شد علاوه بر صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در لیگ نیز فاصله‌اش را با رئال مادرید کاهش داد و امیدهای قهرمانی را زنده کرد. هرچند بلوگرانا با قبول شکست برابر پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان کنار رفت و در ال کلاسیکو نیز نتوانست نتیجه دلخواه را کسب کند، اما مدیران بارسلونا از روند تیمشان طی هفته‌های اخیر رضایت دارند و از ادامه همکاری با ژاوی استقبال می‌کنند.

ژاوی چراغ سبز نشان داد

دقایقی قبل، رسانه موندو دپورتیوو اعلام کرد ژاوی به ماندن در بارسلونا چراغ سبز نشان داده و از مدیران باشگاه خواسته که جلسه‌ای در مورد ادامه همکاری با یکدیگر ترکیب بدهند‌. رابطه خوب مدیران بارسلونا با ژاوی و همچنین حمایت بازیکنان کلیدی ترکیب از این سرمربی جوان، عقب‌نشینی سرمربی آبی و اناری پوشان از تصمیمش را به یک احتمال جدی تبدیل کرده‌است.

به این شرط می‌مانم!

بر اساس خبرها، ژاوی تنها در صورتی حاضر می‌شود در بارسلونا بماند که باشگاه خواسته‌های او را برآورده کند. ژاوی می‌خواهد که ترکیب تیمش با اضافه شدن چند بازیکن مطرح مثل دنی اولمو تقویت شود و از مدیران باشگاه انتظار دارد که به خواسته‌های او جامه عمل بپوشانند. البته که مدیران باشگاه نیز قرار نیست خواسته‌های محال و غیرممکن ژاوی را برآورده کنند و انتظار دارند که این سرمربی جوان خودش را برای تداوم حضور در بارسلونا، با شرایط مالی باشگاه وفق دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • تأکید رئیسی بر رسمی شدن تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • کاهش ۵۰ درصدی مصرف آب‌های زیرزمینی در افق ۱۴۲۰
  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا / تاراج منابع نفتی توسط مدیران حکومتی
  • گام مردم در کشاورزی هوشمند/ راه میان‌بر مردمی‌سازی فناوری باز شد
  • مدیران در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات اردبیل تلاش کنند
  • ۳۳ میلیارد تومان جهت ساماندهی فرودگاه یاسوج هزینه شد
  • طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است
  • ضرورت حركت از اقتصاد نفتی به سمت چرخه تولید
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است