Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازیار لطیفیان، کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز لرستان در گفت‌وگو ایکنا از لرستان، از برگزاری کارگاه‌های آموزشی «نماز کلید بهشت» ویژه آموزشیاران نهضت سوادآموزری استان خبرداد و گفت: این طرح با همکاری ستاد اقامه نماز و معاونت سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان ویژه آموزشیاران نهضت سوادآموزی برگزار می‎‏شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این طرح تاکنون در خرم‎آباد اجرا شده است که طی آن شش کارگاه آموزشی با حضور 300 نفر از آموزشیاران نهضت سوادآموزی طی اوایل هفته جاری آموزش دیدند.
لطیفیان ادامه داد: دوشنبه و سه‌شنبه، 12 و 13 شهریور نیز این طرح در قالب سه کارگاه در شهرستان دورود در حال برگزاری است که 150 نفر از آموزشیاران نهضت سوادآموزی آموزش می‎بینند و در شهرستان الیگودرز نیز طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، 14 و 15 شهریور در قالب پنج کلاس برگزار می‌‏شود که 250 نفر از آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آن شرکت خواهند داشت.
کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز لرستان از برگزاری طرح «نماز کلید بهشت» طی هفته آینده در روزهای شنبه و یک‎شنبه با حضور 250 نفر از آموزشیاران نهضت سوادآموزی در شهرستان کوهدشت خبرداد و گفت: همچنین ویژه آموزشیاران نهضت سوادآموزی الشتر نیز پنج کلاس برگزار می‏‌شود و در مراحل بعدی نیز این طرح در سایر شهرستان‌های استان اجرا خواهد شد.
لطیفیان همچنین از برگزاری نشست‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و خانواده با موضوع نماز توسط ستاد اقامه نماز استان در طول سال‌جاری خبرداد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فرهنگی طرح کلید بهشت نماز مازیار ستاد اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه مسجدالاقصی با حضور ۱۲۵ هزار نمازگزار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، ۱۲۵ هزار نفر در سومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در مسجدالاقصی شرکت کردند.

بر اساس این گزارش، به رغم محدودیت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در قدس اشغالی، ده‌ها هزار نفر خود را به مسجد الاقصی رسانده و در نماز جمعه این هفته شرکت کردند.

اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد: نماز جمعه امروز در مسجد الاقصی با حضور ۱۲۵ هزار نمازگزار برگزار شد.

این درحالی است که سازمان‌های مردمی خواستار مشارکت گسترده فلسطینیان در نماز صبح و نماز جمعه در مسجد الاقصی شدند و از اهالی بیت المقدس، کرانه باختری و ساکنان اراضی اشغالی خواستند که ارتباط و حضور خود را در این مکان مقدس اسلامی بیشتر کنند.

مسجد الاقصی به صورت روزانه شاهد یورش‌ها و تعرضات شهرک نشینان صهیونیست است که این اقدام با حمایت و حفاظت نظامیان صهیونیست صورت می‌گیرد، هدف اصلی رژیم صهیونیستی از این اقدام تقسیم زمان و مکانی مسجدالاقصی است که گروه‌های مقاومت فلسطینی بارها در این مورد هشدار داده اند.

کد خبر 6064853

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم اصفهان درحمایت از مردم غزه
  • اقامه نماز جمعه مسجدالاقصی با حضور ۱۲۵ هزار نمازگزار
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در کرج
  • راهپیمایی مردم اصفهان در دفاع از مردم غزه
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • تدارک ویژه ورامینی‌ها برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم