Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که اختلاف میان احزاب اپوزیسیون افزایش یافته است برگزاری جلسات مکرر نخست وزیر و فرمانده ستاد ارتش پاکستان باعث تعجب رسانه‌های پاکستانی شده است ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از داون نیوز، «عمران خان» نخست وزیر پاکستان طی یک هفته اخیر 3 بار «ژنرال قمر جاوید باجوا» فرمانده ستاد ارتش را ملاقات کرده و با او در مورد مسائل مهمی به گفتگو نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های پاکستانی با مهم دانستن تعداد زیاد جلسات هم اندیشی نخست وزیر و فرمانده ستاد ارتش اعلام کردند این جلسات می‌تواند به معنای هماهنگی زیاد دولت با ارتش باشد.

دولت پاکستان در پاسخ به ابهام رسانه‌ها تصریح کرده است: این جلسات برای هماهنگی در مسیر مبارزه با تروریسم و حل برخی نگرانی‌های امنیتی موجود است.

آخرین جلسه میان عمران خان و باجوا در منزل نخست وزیر پاکستان برگزار شده است و جلسات پیشین در مقر فرماندهی ستاد ارتش برگزار شده بود.

ملاقات میان این دو در حالی انجام می‌شود که برخی از کارشناسان معتقدند ارتش به صورت غیر مستقیم از حزب تحریک انصاف حمایت کرده است.

مردم نیز بر این باورند که هماهنگی بیشتر میان دولت و ارتش می تواند به حل بسیاری از مشکلات امنیتی و اقتصادی و سیاسی پاکستان منجر شود.

در حال حاضر دو حزب نواز و مردم که در ادورا گذشته قدرت را در پاکستان به دست داشتند نتوانسته‌اند حتی جایگاه محکمی به عنوان اپوزیسیون داشته باشند و وجود اختلافات میان این دو حزب ضعف اپوزیسیون را تشدید کرده است.

از سوی دیگر «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به پاکستان سفر می‌کند و ضمن دیدار با سران این کشور در خصوص مسائل مهم امنیتی و اقتصادی با دولت‌مردان اسلام آباد سخن خواهد گفت.

انتهای پیام/.

R36461/P36446/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است

به نقل از  استانداری قم، سیدمحمد آقامیری عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مونوریل قم اظهار کرد: بعد از برگزاری جلسات متعدد با مدیران کشوری و استان مقرر شد مرحله نخست مونوریل قم تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: این پروژه در این مرحله که حدود ۴/۷ کیلومتر است بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته و دولت سیزدهم عزم جدی خود را بر این گذاشته تا در نزدیک‌ترین زمان ممکن مونوریل را در اختیار استان بگذارد.

استاندار قم تصریح کرد: در طول چند ماه حضور بنده در مدیریت استان موضوع مونوریل با توجه به اهتمامی که آیت الله رییسی به آن داشتند جزو اولویت‌ها قرار گرفته و جلسات مختلفی با حضور کارشناسان، شورای اسلامی شهر و شهرداری در این راستا برگزار شد.

آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مسوولین مربوطه در استان امروز به همدلی و نظر مشترکی درخصوص تکمیل مونوریل رسیده‌اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • پشت پرده انتخاب رئیس جدید امان رسانه‌ای شد
  • سومین دور مذاکرات مربوط به توافقنامه امنیتی آمریکا و اوکراین
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • طی یک هفته، سومین وزیر اسرائیل هم مصدوم شد
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد