Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین روز از ۳۱ دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان با نظم و آرامش بهتری نسبت به روزهای قبل خود آغاز و با شادی کودکان در چهارباغ  به اتمام رسید. ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، چهارمین روز از 31 دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان با نظم و آرامش بهتری نسبت به روزهای قبل خود آغاز و با شادی کودکان در چهارباغ به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روز تمامی سالن‌هایی که میزبان برگزاری جشنواره و اکران فیلم‌ها بودند، توانستند مخاطبان را به خود جذب کنند و نسبت به روزهای قبلی حاشیه‌های کمتری بسازند.

در سینما فلسطین مراسم بزرگداشت برادران دالوند با حضور 2 نفر از این گروه 4 نفره انیمیشن ساز آغاز شد و درحالیکه سالن جمعیت خوبی را حمایت می‌کرد، از دنیای شیرین کارتون‌های کودکان حرف‌های بسیاری زده شد.

همچنین در پایان بزرگداشت با معرفی رویداد پیچینگ "رویازی" که در اسفند ماه همزمان با دومین دوسالانه انیمیشن در ایران برگزار می‌شود، از تمام انیماتور‌ها و علاقه مندان خواسته شد برای معرفی ایده‌های خود و راه اندازی استارتاپ‌های هنری در بخش انیمیشن در این رویداد بزرگ ملی شرکت کنند.

شاید تنها نقطه ضعف سینما فلسطین در روزهایی که میزبان هنرمندان بسیاری است تا در برنامه بزرگداشت همکاران خود شرکت کنند و سپس در کنار مردم به تماشای فیلم‌های جشنواره بنشینند، اندکی کثیفی کف سالن باشد که آن هم با کمی رجوع به فرهنگ خودمان، درست خواهد شد.

گفتنی است، سینما فلسطین در روز چهارم نیز همانند روزهای قبل با تعداد بسیاری از شهروندان برای حضور در سالن سینما و اکران فیلم «تپلی» روبرو شد و با نظم و ترتیبی که در شأن مخاطب ایرانی است، پذیرای تمامی حاضران شد.

اینبار "وای آمپول" مردم را در پردیس چهارباغ زمین نشین کرد

در پردیس سینمایی چهارباغ برخلاف روزهای گذشته استقبال کم‌تری از سانس‌های ابتدایی اکران فیلم‌ها شده بود، اما با این وجود فیلم «وای آمپول» به کارگردانی علیرضا محمودزاده اکثر مخاطبان پردیس را به سمت خود جذب کرد و حتی پله‌های سالن نیز مملو از جمعیت شده بود.

همین اتفاق در روزهای قبلی نیز در سالن‌های مختلف سینماهای فلسطین و پردیس رخ داده بود و جمعیتی که برای تماشای فیلم «آهوی پیشونی سفید2» به سینما آمده بودند، زمان بسیاری را در انتظار نشستند.

به دلیل تکمیل ظرفیت سالن اکران فیلم «وای آمپول» برخی از حاضرین تصمیم به ترک سالن را گرفتند و همین عامل کارگردان فیلم را عصبانی کرد و محمودزاده به دنبال سانس فوق‌العاده برای اکران فیلم مطبوعش بود.

نظم برنامه در اکران فیلم‌های بخش بین الملل

در حالی که طبق برنامه اعلام شده، قرار بود سانس دوم سالن چهلستون رأس ساعت 20 آغاز شود اما این سانس با تاخیر 20 دقیقه‌ای اکران شد.

پس از اکران «وای آمپول»، فیلم «آخرین داستان» که به صورت انیمیشن تولید شده بود، در سالن نقش جهان روی پرده نمایش رفت؛ این فیلم در محدوده سنی نوجوانان تولید شده و به همین دلیل در ابتدای اکران برخی از کودکان به همراه والدین خود سالن را ترک کردند.

همزمان با اکران فیلم «آخرین داستان» فیلم «افسانه عقاب دندان نقره‌ای» که با زبان ترکی تولید شده بود، روی پرده نمایش سالن چهلستون رفت و با 2 زیرنویس فارسی و ترکی اکران شد؛ همین عامل با وجود سرعت بالا در تعویض زیرنویس‌ها، کودکان و خانواده‌های حاضر در سالن را دچار سردرگمی کرد.

به غیر از فیلم «وای آمپول» سایر فیلم‌ها چه در بخش داخلی و چه در بخش بین‌الملل با نظم خاصی اکران شد، همچنین مدیران پردیس سینمایی چهارباغ برخورد بسیار خوبی با مخاطبان و اصحاب رسانه داشتند.

فیلم «پاستاریونی» که قرار بود از ساعت 19:30 بر روی پرده سالن شماره 2 پردیس سینمایی سیتی‌سنتر برود، به دلیل انتظار برای ورود "سام درخشانی" بازیگر این فیلم، با تاخیر نیم ساعت اکران شد.

همچنین همزمانی کنسرت "سیامک عباسی" با اکران‌های روز چهارم پردیس سینمایی سیتی‌سنتر جمعیت زیادی را به محل اکران هدایت کرد و با نزدیک شدن به آغاز کنسرت جمعیت حاضر در مجموعه سینماهای سیتی‌سنتر چند برابر شد.

"تجربه‌های اصفهان"؛ پرمخاطب‌ترین بخش سینمایی سیتی‌سنتر

برگزاری برنامه زنده کودک “مل‌مل” در ساعت 18 و نزدیکی زمان آن با نخستین اکران‌ها، همانند روزهای گذشته باعث استقبال کم کودکان و خانواده‌ها از سانس نخست نمایش‌های ویژه سیتی‌سنتر شد ولی بر خلاف دیگر روزها استقبال خوبی از مسابقه پویانمایی بین‌المللی به عمل آمد.

تعداد افراد حاضر در مجموعه سینماهای سیتی‌سنتر در آغاز اکران‌های روز چهارم 31 جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته بود و این در حالی است که طبق روال گذشته استقبال خوبی از “تجربه‌های اصفهان” به عنوان نخستین اکران این مجموعه به عمل آمد.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد / جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با ادامه اکران‌های فیلم سینمایی «آپاراتچی»، به کارگردانی قربانعلی طاهرفر و سجاد نصراللهی نسب، پوستر جدید این فیلم با طرحی از محمد تقی‌پور منتشر شد.

این فیلم متفاوت که اکران هایش در سینما‌ها و شهر‌های بدون سینما با استقبال مخاطبان همراه است، تاکنون توانسته بیش از ۸۰ هزار مخاطب به خود اختصاص دهد.

آپاراتچی؛ قصه‌ای متفاوت و شیرین از دلبستگی‌هایِ عجیبِ یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما در بحبوحه دهه ۶۰ است.

تورج الوند، فاطمه مسعودی‌فر، رضا ناجی، حسین عابدینی، وحید مبصری، ولی فروتن، امین گلستانه، پوریا میاندهی، شهرام خزرایی و با حضور بهنام تشکر، امید روحانی، علیرضا استادی و هومن برق نورد بازیگران الین فیلم سینمایی هستند.

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • نقش برابر مردم و مسوولان برای ماندگاری سینما در قوچان
  • اکران فیلم در قدیمی‌ترین سینمای کرج
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد / جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب