Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@09:47:56 GMT

۱۰۰ درصد جمعیت شهری کردستان دارای آب شرب هستند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۶۲۶۷۰

۱۰۰ درصد جمعیت شهری کردستان دارای آب شرب هستند

محمدحسین محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه ۱۰۰ درصد جمعیت یک میلیون و ۱۹۶ هزار نفری شهری استان کردستان زیر پوشش آب شرب بهداشتی و سالم هستند، اظهار داشت: یک میلیون و ۱۴۰ هزار نفر نیز زیر پوشش تأسیسات فاضلاب شهری قرار دارند.

وی افزود: در حال حاضر پنج تصفیه خانه آب با ظرفیت ۳۰۴ هزار مترمکعب در شبانه روز اقدام به تصفیه آب می کنند که با تکمیل تصفیه خانه های در دست اجرا ۲۲ هزار مترمکعب در شبانه روز به ظرفیت تصفیه آب استان افزوده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آبفا کردستان ادامه داد: شش تصفیه خانه فاضلاب نیز با ظرفیت ۱۸۵ هزار مترمکعب در شبانه روز اقدام به تصفیه فاضلاب می کنند که با تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب در دست اجرا ۳۷ هزار مترمکعب در شبانه روز به ظرفیت تصفیه فاضلاب استان افزوده می شود.

محمدی یادآور شد: همچنین در هفته دولت امسال ۱۱ پروژه اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب در پنج شهر و با اعتبار ۱۸.۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه ها در شهرهای سنندج، قروه، بلبان آباد، دهگلان و سریش آباد به بهره برداری می رسند، گفت: ۱۹ میلیارد ریال پروژه آبفا کردستان در هفته دولت به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان اظهارداشت: در شهر سنندج چهار پروژه اصلاح شبکه فاضلاب که دو مورد از آنها در ناحیه منفصل شهری نایسر است وارد مدار بهره برداری شد.

محمدی افزود: در شهر قروه نیز دو پروژه احداث شبکه فاضلاب ناحیه منفصل شهری قلعه، در بلبان آباد دهگلان سه پروژه احداث شبکه فاضلاب، اصلاح شبکه آب و احداث چاه جایگزین شماره دو افتتاح شد.

وی با بیان اینکه همچنین دو پروژه اصلاح شبکه آب دهگلان و توسعه شبکه فاضلاب سریش آباد دیگر طرح هایی هستند که در این هفته به بهره برداری رسیدند، یادآور شد: تلاش داریم با اجرای این پروژه ها زمینه ارتقای خدمات رسانی به شهروندان کردستانی در سطح استان را افزایش دهیم.

کد خبر 4393697

منبع: مهر

کلیدواژه: تصفیه خانه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان محمد حسین محمدی مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز استانداری سمنان شهرکرد احتکار عید غدیر خم سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت پروژه مرمت خانه وثوق‌الدوله گفت: بالغ بر ۵۰ درصد مرمت خانه وثوق‌الدوله که در منطقه ۱۴ قرار دارد، انجام شده است. به احتمال بسیار قوی این پروژه تا نیمه اول سال به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مرمت سازه‌ای خانه فروغ فرخزاد که در منطقه ۱۱ تهران قرار دارد، انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این خانه ثبت میراث ملی است، برای مرمت آن نیاز بود که تغییرات سازه‌ای و مرمتی در کمیته تخصصی میراث فرهنگی تصویب شود؛ به همین علت مرمت خانه فروغ فرخزاد کمی کندتر پیش می‌رود.

وی گفت: با این حال به احتمال بسیار قوی این خانه نیز تا نیمه دوم سال افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091940

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد