Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@23:02:59 GMT

امان نامه آورده اند جنگ نشود!!!

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۶۳۰۸۰

خبرگزاری بسیج قزوین: وقتی روز واقعه در کربلا نزدیک شد،شمر از هم قبیله ای های حضرت ام البنین ع بود و فرزندانش را خواهرزاده صدا زد.
شمر با چهره ای زخم خورده از صفین به خیمه گاه نزدیک شد و فریاد زد کجایند خواهرزاده های من!
ابوالفضل ع جوابش را نداد و در کنار امام مقتدر و مظلوم سربه زیر سکوت کرد و شمر چند بار فریاد زد!
امام حسین ع فرمودند؛ جوابش را بدهید هرچه باشد او از دایی های شماست!
حضرت ابوالفضل ع با اذن برادر جواب داد؛ چه می خواهی!
گفت: برایتان امانه نامه آورده ام تا از گزند لشکریان در امان باشی و خود را با حسین به کشتن نده!
ماه بنی هاشم جواب داد؛ لعنت خدا برتو و بر امان نامه باد در رکاب برادر و درپناه خدا ایمن ترم، به پسر پیامبر رحم نمی کنی و به من امان نامه میدهی!
عاشورا درسی برای شیعه بود که در برابر دشمنان که اساس دین را هدف گرفتند خط قرمز را تعریف و مشخص کنید!
به قول شهید مطهری شمر امروز موشه دایان و اسراییل است، بازی برد برد با کفر هیچ معنایی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر با اسلام و انقلاب برادرید نباید با کفر سازش کنیم بلکه خطوط قرمزی را برای تقابل با شمرهای زمانه تعریف کنیم.
امام حسین ع فرمود: کسی چون من با کسی چون یزید بیعت نخواهد کرد، نفرمود من با یزید بیعت نمی کنم، در طول تاریخ هزاران بار عاشورا تکرار می شود و سرهای زیادی بر روی نیزه می رود، عباس ها با دستان بریده به خاک می افتند تا امت را از خواب بیدار کنند، وقتی آمد نیوز و سایر شبکه های معاند و سیاستمداران شمر پیشه در تریبونهایشان از فلان شخص برای پیروزی در انتخابات حمایت می کنند باید همانند حضرت ابوالفضل ع خط خود را با کفر مشخص کند!
باید فریاد بزند که هیچ دوستی و رفاقتی با طایفه سفیان ندارد، نه اینکه اعلام کند ما برای نجات ملت به زغم خودش با تمام مخالفان و معاندان آشتی می کنیم و دست دوستی می دهیم! امام در عاشورا چه زیبا لقمه های حرام را بازگو کرد، عده ای با سوت و کف مانع رسیدن صدای امام به سپاهیان شمر و عمرسعد می شدند، امروز هم با رسانه های قدرتمند و هوچیگری در داخل و خارج مانع رسیدن صدای عدالت خواهی انقلاب ایران می شوند. کفر اگر صدای حق را بشنود حکومتش احساس خطر می کند و برای ۷۲نفر یک امپراطوری گسیل می شود حال توجه کنید برای انقلاب ایران که ۸۰میلیون نفر در داخل نیرو دارد امپراطوری های کفر چقدر نیرو گسیل می کنند تا ایران را در یمن و عراق، افغانستان،پاکستان،لبنان مهار کند و جنگ نابرابر را تجربه کنند؟ وقتی عباس و حسین خط خود را در برابر جبهه نفاق و کفر مشخص کردند تحریم آب و غذا شروع شد، امروز هم ایران خط قرمز استکبار و شمرهای زمانه را در نوردیده و شدیدترین تحریم ها را علیه انقلاب اعمال کردند.
آن روز که یک امپراطوری بیش از ۴۰روز طول کشید ۷۲تن را به ظاهر مهار کند امروز چقدر زمان نیاز دارند تا یک ملتی با جمعیت چند ده میلیون برابر را مهار کنند، آیا شدنیست؟
برخی در داخل با دیدن امان نامه سست شدند و ترس از جنگ را بهانه ای برای سازش با کفر قرار دادند، انقلاب را نمی توانند مهار کنند مگر توسط نفوذی های وطن فروش که خواست بیگانه را انجام می دهند.

1002/ت30/ب

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بصیرت امان نامه عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است

مشاور امور زنان وزیر آموزش و پرورش گفت: امنیت، عزت، اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امروز _ سه‌شنبه، هجدهم اردیبهشت_آئین ادای احترام به مقام شامخ شهدا به مناسبت گرامیداشت مقام معلم با حضور مشاور زنان وزیر آموزش و پرورش در شهر یاسوج و با حضور مدیران استان و شهرستانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از فرهنگیان برگزار شد.

عاطفه‌السادات مدبرنژاد در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و معلم شهید استاد مطهری و تبریک هفته مقام معلم، اظهار کرد: عزت، افتخار، سربلندی و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون جان‌فشانی شهدا است.

وی افزود: شهدا بر گردن ما حق دارند و باید با خدمت به مردم و اعتلای نظام و انقلاب بتوانیم گامی در راستای اهداف والای آنها برداریم.

در ادامه محمد جمالی‌آرند سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ایام گرامیداشت مقام معلم، گفت: ایران قوی در گرو مدرسه قوی و مدرسه قوی در گرو معلم قوی است که همه این‌ها نشان می‌دهد آموزش و پرورش کانون خلق آینده کشور است.

وی افزود: امروز به نمایندگی از جامعه معلمان با شهدا عهد می‌بندیم که پیام آنان و انقلاب را درک و به نسل آینده و دیگران منتقل می‌کنیم و از آرمان‌های شهدا محافظت و راه آنان را ادامه خواهیم داد.

جمالی‌آرند با بیان اینکه معلمان معماران و سازندگان آینده کشور و مشعل داران هدایت جامعه هستند، تصریح کرد: معلمان فراتر از وظیفه شغلی خود، ایثار و فداکاری را پیشه کرده و در جهت ترویج آگاهی در جامعه حرکت می‌کنند، آنان در کلاس‌های درس آموزش می‌دهند تا فرزندان ما بتوانند با توانایی‌ها بهترین آینده را برای خود و کشورشان ترسیم کنند.

کد خبر 751502

دیگر خبرها

  • تاج: دولت به دنبال "ورزش قوی برای ایران قوی" است/ حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ضابطه‌مند می‌شود
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • نامه ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی به رهبر انقلاب
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب