Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  قربانی مدیر عامل شرکت سهامدارن عدالت استان با بیان اینکه برای آخرین بار، ثبت شماره شبای مشمولان در سامانه از ۱۱ شهریور تا پایان مهرماه فعال شده است ، گفت: امسال ۷۳۰ هزار نفر عضویت سهامدار عدالت در استان ۹۶ درصد سود مالی سال ۹۶ را دریاقت کردند.
وی افزود: فقط ۶ درصد کسانی که شماره شبا خود را اشتباه در سامانه ثبت کردند قادر به دریافت سود مالی سال ۹۶ نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قربانی با اشاره اینکه کسانی تاکنون شماره شبا خود را اصلاح کردند، ولی سود دریافت نکردند ، افزود: به زودی مشکلات آن‌ها در سامانه سهام عدالت برطرف خواهد شد و در هفته جاری سود مالی سال ۹۶ را دریافت می‌کنند.
وی همچنین بیان کرد: کسانی که تا کنون شماره شبا خود را در سامانه سهام عدالت وارد نکردند ثبت نام جدید با صدور دستور العمل جدید در آینده اعلام می‌شود.
مدیرعامل شرکت سهامدارن عدالت استان گفت: تا کنون ۱۱ میلیون و ۱۴۷ هزار و ۵۷۵ سود سهام عدالت در خراسان شمالی به متقاضیان پرداخت شده است.
گفتنی است: افرادی که سوالی در این زمینه دارند می‌توانند با تلفن مرکز پاسخگویی سهام عدالت به شماره ۸۳۳۳۸-۰۲۱ و یا با مراجعه به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir در میان بگذارند.
انتهای پیام / ب

تاکنون ۷۳۰ هزار نفر در خراسان شمالی سهام عدالت دریافت کردند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سهام عدالت تسهبلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: به علت موج استقبال مشمولان و صف‌های طولانی با موافقت دولت، ثبت نام این طرح یک ماه تمدیدشد.
مشمولان این طرح تا پایان اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به ۱۶۰۰ کارگزاری در سراسر کشور و یا سایت roostaa.ir ثبت نام کنند.
در این طرح مادران ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین ۱۳۹۶ به بعدباشد به صورت رایگان بیمه شده و از مزایای بیمه و بازنشستگی آن برخوردار می‌شوند.

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • خبر مهم درباره یارانه کودکان شیرخوار؛ طرح یسنا چیست و چه کسانی آن را دریافت می‌کنند
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست 
  • تمدید دو ساله مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست توسط مجلس
  • تمدید مهلت نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • موافقت با دو فوریت لایحه تمدید مهلت اساسنامه شرکت پست