Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اشتباه مرگبار زن جوان اهل منطقه "وورتینگ" انگلیس به مرگ کودک 10 ماهه اش منجر شد. پس از آنکه این زن اقدام به خوراندن یک تکه سیب به پسرش کرد این کودک در اثر خفگی جانش را از دست داد. این حادثه تلخ زمانی رخ داد که این زن به همراه تعدادی از دوستانش برای تفریح در یک پارک حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر کودک با مشاهده علائم خفگی پسرش   تلاش کرد جان  او را نجات دهد اما  تلاشهای او بی نتیجه ماند.

بیشتر بخوانید: سرانجام چک کردن تلفن همراه حین رانندگی! +فیلم 

"استیواردس" با انجام کمک های اولیه  تلاش کرد تا جان "بن مسترز" را به زندگی برگرداند  اما این کودک که دچار ایست قلبی شده بود جانش را از دست داد. گفتنی است؛ این حادثه در حالی رخ می دهد که پیش از این بارها به مادران جوان در خصوص خوراندن غذاهای جامد به کودکان خردسال هشدار داده شده بود.

انتهای پیام/

اشتباه مادر جوان در خوراندن سیب به پسرش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس وحشتناک ترین ها کودک گرما خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا مصرف استامینوفن در دوران بارداری برای نوزادان خطرناک است؟

برای زنان باردار، استامینوفن همواره برای کاهش تب و تسکین درد، گزینه بی خطری در نظر گرفته می شد. اما نتیجه مطالعه ای که اخیرا انجام شده است، چیز دیگری نشان می دهد. در این پژوهش، محققان به رابطه بین مصرف استامینوفن (با نام تجاری تایلنول) در دوران بارداری و اختلال در گفتار کودکان پرداختند.

به گزارش روزیاتو، دکتر مگان وودبری، مسئول این پژوهش توضیح داد: «مصرف زیاد استامینوفن در دوران بارداری، به ویژه در سه ماهه سوم، با اختلال در بیان واژگان و جملات کوتاه در ۲ سالگی مرتبط است.»

این کودکان در ۳ سالگی، نمرات پایین تری در مقیاس ارزیابی گفتار و زبان کسب کردند. محققان همچنین دریافتند که مصرف بیش از حد استامینوفن در سه ماهه سوم بارداری، احتمال کسب نمرات زیر ۲۵ درصد را در پسران برای صحبت کردن با جملات کوتاه را افزایش می دهد.

در حالی که این اطلاعات برای والدین آینده یا کسانی که می خواهند باردار شوند مهم است، اما به این معنا نیست که باید مصرف استامینوفن را متوقف کنید یا اگر در دوران بارداری استامینوفن مصرف کرده اید نگران مشکلات گفتاری نوزاد خود باشید.

دکتر وودبری توضیح داد: «تب شدید یا درد شدید نیز می تواند بر تکامل جنین تأثیر منفی بگذارد. به همین دلیل تایلنول می تواند و باید در صورت نیاز در دوران بارداری مصرف شود – اما شاید برای درد و ناراحتی های جزئی بهتر باشد از مصرف آن خودداری کنید.»

آیا باید در دوران بارداری مصرف استامینوفن را متوقف کنید؟

استامینوفن در شرایطی که فرد باردار تب دارد، بسیار مفید است. تب در دوران بارداری می تواند باعث بیماری سریع مادر و نوزاد شود و در چنین شرایطی مصرف استامینوفن کاملاً درست است. اما معمولاً استامینوفن برای درد توصیه نمی شود.

اگر در سه ماهه سوم درد داشتید، حمام آب گرم برای آرامش رحم، توصیه می شود و برای درد مفاصل و کمر، یوگا و طب سوزنی مفید هستند.

یافته های این مطالعه به این معنی نیست که استامینوفن قطعاً باعث تأخیر در گفتار یا اوتیسم می شود. تا به امروز، تحقیقات علمی نتوانسته اند یک علت واحد را برای هیچ کدام از این موارد شناسایی کنند.

با این حال، دقت در میزان مصرف استامینوفن در دوران بارداری مهم است. تنها پزشک شما جزئیات بارداری فردی شما را می داند. دارویی که برای یک دوست یا همکار تجویز شده، ممکن است بسته به سابقه پزشکی و جزئیات بارداری شما، برای شما ایمن نباشد. به عنوان یک قاعده کلی، همیشه قبل از مصرف هر دارویی با پزشک خود مشورت کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مرکز ملی آمار انگلیس از رکود اقتصادی این کشور خبر داد
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش
  • آیا مصرف استامینوفن در دوران بارداری برای نوزادان خطرناک است؟
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش/ واکنش‌های متفاوت مردم در برخورد با همسر شهدا
  • سقوط مرگبار جوان دامغانی از کوه
  • فیلیپه نیستروم؛ ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • ماجرای سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی
  • ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی خونین محله لواسان
  • دوتاری که پیر خرابات به پسرش «قربان سلیمانی» سپرد