Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین شیرزاد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به اینکه مدیریت بازار سیب زمینی بهاره هر سال با چالش مواجه است افزود: امسال برای رفع چالش سیب زمینی بهاره مازاد تولید چهار استان خوزستان، جنوب کرمان، اصفهان و گلستان خریداری شد و بخشی به انبارهای سرد بخشی دیگر به کارخانه های فرآوری تولید نشاسته و قسمتی از محصول که کیفیت پایین تری داشت نیز به کارخانجات تولید گل حفاری شرکت نفت منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بخشی از محصول سیب زمینی بهاره که قابلیت مصرف انسانی نداشت نیز برای تأمین خوراک دام در اختیار اتحادیه های دامداری قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی افزود: امسال به هیچ عنوان محصول سیب زمینی بهاره امحاء نشد و توانستیم با حداقل ضایعات این محصول را مدیریت کنیم.
شیرزاد گفت: از آنجا که سیب زمینی بهاره به علت قابلیت فساد پذیری بیشتر امکان نگهداری به مدت طولانی ندارد بنابر این ضروی است برای انتقال سریع محصول به بازار و انبارهای سرد برنامه مدیریت تولید و مصرف محصول تا زمان ایجاد تعادل اجرا شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خرید تضمینی سیب زمینی بهاره پرونده امحا بازار شیرزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدکاظم موسوی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ مرکز خرید گندم در شبکه تعاون روستایی استان پیش‌بینی شده است تصریح کرد: شبکه تعاون روستایی شهرستان لامرد با خرید تضمینی بیش از سه هزار و ۷۵۰ تن گندم بیشترین میزان تضمینی را در میان شهرستان‌ها داشته است.

مدیر تعاون روستایی استان فارس با بیان اینکه قیمت مصوب خرید تضمینی گندم در کشور ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان است اعلام کرد: سال گذشته نرخ خرید تضمینی ۱۵ هزار تومان بود.

موسوی بیان کرد: سال گذشته ۶۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان با نرخ تضمینی ۱۵ هزار تومان خریداری شد که حدود ۶۵ درصد این میزان خرید توسط شبکه تعاون روستایی و تولید استان و به صورت مویرگی از کشاورزان در دورترین نقاط استان خریداری شده است.

وی در پایان گفت: شبکه تعاون روستایی فارس تا امروز ۲۱ هزار تن گندم تضمینی از کشاورزان استان فارس خرید کرده است.

کد خبر 6081893

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • اعلام قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی
  • قیمت تضمینی ۱۲ محصول کشاورزی اعلام شد
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست
  • خرید توافقی ۳۱ هزار تن سیب زمینی
  • ۳۱ هزار تن سیب زمینی در اردبیل خریداری شد
  • نرخ فعلی خرید تضمینی گندم با میزان تورم هم‌خوانی ندارد
  • آغاز کشت چغندر قند بهاره در مرودشت
  • مدیریت هوشمند مصرف آب و گاز با کنتورخوان از راه دور ایران‌ساخت