Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مدیر امور زراعت جهاد کشاورزی زنجان از آغاز کشت دانه روغنی کلزا در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر کلزاکاران در تمام شهرستان های استان به غیر از طارم اقدام به کشت کلزا در مزارع خود کرده اند و عملیات کشت تا 31 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

حسین عامری با بیان اینکه ۳۱ شهریور ماه به عنوان تاریخ اتمام کشت دانه روغنی کلزا در استان زنجان تعیین شده و برای جلوگیری از کاهش عملکرد بعد از این تاریخ اجازه کشت کلزا در استان داده نمی شود، اضافه کرد: به دلیل متفاوت بودن شرایط آب و هوایی شهرستان طارم، کشت کلزا در این شهرستان از اوایل تا اواخر مهر ماه انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: امسال کشت 4 هزار هکتار کلزا در استان هدفگذاری شده است و در این راستا در حال حاضر تمامی نهاده ها از جمله بذر و کود مورد نیاز کلزاکاران استان تامین شده و به لحاظ تامین و توزیع نهاده ها امسال هیچ مشکلی وجود ندارد.

عامری «اوکاپی» را عمده رقم مورد کشت کلزا در استان زنجان برشمرد و خاطرنشان کرد: کشاورزان برای دریافت تسهیلات کشت کلزا می توانند به جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان میزان خرید تضمینی کلزا طی سال جاری در استان را حدود یک هزار و 500 تن اعلام و بیان کرد: امسال خرید تضمینی کلزا در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 برابر رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: نرخ خرید تضمینی کلزا طی سال جاری 2 هزار و 866 تومان بوده است.

انتهای پیام/ن

 

کشت کلزا در زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزان محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۳۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت کلزا از مزارع  گيلانغرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر جهاد کشاورزی گیلانغرب  گفت: پیش بینی می‌شود با میانگین تولید دو تن در هر هکتار بیش از هزار و ۳۰۰ تن کلزا از مزارع  شهرستان گیلانغرب برداشت شود.  
ولی‌پور افزود: این میزان برداشت نسبت به سال گذشته  یک ونیم برابر بیشتر است.  
 

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان
  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع  گيلانغرب
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع مناطق گرمسیر
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع کرمانشاه