Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@02:55:56 GMT

حضور 250 نفر در رزمایش جهادی «محمد رسول الله(ص)» رزن

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۶۳۸۶۹

حضور 250 نفر در رزمایش جهادی «محمد رسول الله(ص)» رزن

سرهنگ داود مهدوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن اظهار داشت: با توجه به ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح رزمایش جهادی سپاهیان «محمد رسول الله(ص) 2» در شهرستان رزن همزمان با سراسر کشور از 9 شهریور ماه آغاز شده و تا 29 شهریور ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این رزمایش با هدف محرومیت‌زادیی و خدمات‌رسانی به روستاها و مستضعفین در مناطق محروم صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه رزن افزود: در این رزمایش 20 روزه250 نفر در قالب 25 گروه جهادی از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند و در کارهای عمرانی، تربیتی، آموزشی، ورزشی و... فعالیت می‌کنند .

وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که شناخت درستی از کارهای جهادی نداشته و تقوا در کارمان وجود نداشته باشد کارجهادی ارزش نخواهد داشت، تصریح کرد: در کارهای جهادی همه باید یکپارچه باشیم.

مهدوی ابراز داشت: اخلاص در عمل باعث می‌شود که کار جهادی از ارزش و قرب بالایی برخوردار شود.

وی بیان کرد: افرادی که چند روز و شاید هفته از خانواده و شهر خود دور می‌شوند و به روستاها و مناطق محروم می‌روند تا کارهای عمرانی، فرهنگی، آموزشی را انجام دهند فقط با اخلاص در عمل کارشان مورد قبول پروردگار متعال بوده و قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه ناحیه رزن عنوان کرد: بسیج سازندگی این شهرستان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای محرومیت‌زادیی از ابتدای تابستان اقدام به اعزام گروه‌های جهادی و طرح هجرت کرده است.

وی مهمترین اثرات اعزام گروه‌های جهادی را کاهش هزینه بیان کرد و افزود: در همین راستا در روستاهای محروم پروژه‌های عمرانی با حداقل هزینه‌ها و در کمترین زمان توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در حال انجام است.

مهدوی خودسازی معنوی، تمرین کار گروهی و خدمات‌رسانی به محرومین را از اثرات حضور در گروه‌های جهادی عنوان کرد و گفت: حضور در این اردوها به طور قطع ثمرات بسیاری نیز برای جوانان شرکت کننده در این اردوها دارد.

وی با بیان اینکه اکنون با توجه به شرایط اقتصادی کشور راهی جز جهاد نداریم، تصریح کرد: اگر ما جهادگر هستیم باید جهاد را درست درک و فهم کنیم تا بتوانیم مسیر رشد و پیشرفت کشور و جامعه خود را به صورت عملی فراهم کنیم.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: مهدوی رزن رزمایش محمد رسول الله ص گروه های جهادی خدمات رسانی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی صبح سه‌شنبه در همایش حکمت مطهر که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه برگزار شد، سپاه را مجموعه‌ای که بر پایه اعتقاد و دین بنا نهاده شده است، عنوان کرد و افزود: بی‌تردی همین ویژگی‌ها و ساختارها باعث شده است تا این مجموعه در همه عرصه‌ها با قدرت وارد میدان شود.

وی با یادآوری اینکه در مجموعه‌ای چون سپاه پاسداران که با مولفه‌های قدرت‌آفرین شکل گرفته، افرادی چون سردار سلیمانی و شهید حججی تربیت یافته‌اند، تصریح کرد: بی‌تردید هر آنچه که بر پایه دین، اعتقاد و عقیده بنا نهاده شده باشد، در همه عرصه‌ها با قدرت وارد شده و انسان‌های ارزشمندی را با معیارهای والای انسانی تربیت خواهد کرد.

این مسوول یکی از نمادهای بارز این قدرت‌مندی را وجود تشکل مردمی بسیج عنوان کرد و یادآور شد: بسیج نماد واقعی یک تفکر و فرهنگ است که بر پایه عقیده بنا نهاده شده و هر جا ورود پیدا کرده، خدمات خود را بدون هیچ چشم‌داشتی انجام داده است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه، به برخی از وظایف ذاتی حوزه نمایندگی در سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: حمایت و کمک با سایر مجموعه‌ها، ترویج معارف انقلابی و دینی و نیز تعمیق بصیرت و معرفت از جمله وظایف این حوزه به شمار می‌رود.

بیگدلی با اشاره به اینکه این حوزه در سال گذشته با کمک و همکاری هادیان سیاسی، روشنگران و روحانیون اقدام به برگزاری بیش از ۲۳ هزار جلسه بصیرتی کرده است، خاطرنشان کرد: هدف ما این است که بتوانیم پرچمی را که امروز در دستان ما قرار دارد را به دست صاحب اصلی آن حضرت حجت (عج) برسانیم.

کد خبر 6092850

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسئولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • کارهای عمرانی در بشاریات رشد سه برابری داشته است
  • کارهای عمرانی در بشاریات در دولت سیزدهم رشد سه برابری داشته است
  • اهمیت شهر مدینه و شخصیت رسول مکرم اسلام(ص)
  • تکریم زائران ایرانی در مدینه به خاطر حمله به اسرائیل
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است