Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما برادر وزیر بحرینی، مردم قطر را به کودتا علیه نظام حاکم در این کشور دعوت کرد.
به گزارش پایگاه اینترنتی «وطن یغرد خارج السرب»، احمد الفضاله، برادر خلیفه الفضاله وزیر مسئول برگزاری مراسمها در دربار بحرین، به ملت قطر توصیه کرد علیه تمیم بن حمد آل ثانی امیر این کشور پیش از نابود شدن کشورشان و تسلط ترکیه و ایران بر آن کودتا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دعوت برادر وزیر بحرینی با تمسخر فعالان فضای مجازی روبرو شد.
الفضالی با انتشار ویدئویی در فضای مجازی، در حالی که به نظر می رسید از هوشیاری کامل برخوردار نیست و در حالی از مستی سخن می گوید، گفت: مردم قطر، به شما نصیحت می کنم پیش از آنکه ترکها و ایرانیها بر کشورتان تسلط یابند و پس از آن دیگر هیچ کاری نمی توانید انجام دهید، علیه امیرتان کودتا کنید. مردم قطر شما فرصت بسیار کوتاهی دارید، شاید یک ماه و کمتر از آن، و گرنه کشورتان از دست خواهد رفت و در اختیار ایران و ترکیه خواهد بود.
این ادعاهای الفضالی با موجی از طعنه ها و تمسخرها از سوی قطریها و دیگران همراه شد. برخی از فعالان فضای مجازی در شبکه اجتماعی توئیتر، از وی خواستند توجه خود را معطوف کشورش، بحرین کند و برخی دیگر نیز به وی توصیه کردند که ابتدا منتظر شود تا حالت مستی اش از بین برود و سپس اقدام به نصیحت دیگران کند تا آنها نیز به او پاسخ دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بحرين مردم قطر کودتا توئيتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران

«عبدالغنی برادر» معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان در دیدار با «حسن کاظمی قمی» نماینده ویژه رئیس جمهور ایران در امور افغانستان و سفیر ایران در کابل پیرامون تقویت روابط سیاسی، اقتصادی، تجاری و ترانزیتی و همکاری‌های دوجانبه بحث و گفتگو کرد.

در این دیدار وزیر آب و انرژی، وزیر کشاورزی، آبیاری و دامداری، وزیر اطلاعات و فرهنگ و سفیر طالبان در تهران نیز حضور داشتند.

ملا برادر با مثبت خواندن روابط افغانستان و ایران و تأکید بر توسعه روابط گفت: امسال به فضل الهی سطح بارندگی بالا بوده که در نتیجه آن پس از چندین سال خشکسالی، آب دریای هلمند به نیمروز و به سیستان ایران رسیده است، این کمک خواهد کرد مشکلات بیشتر مردم هر دو کشور حل شود.

معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان در ادامه خواستار ایجاد تسهیلات بیشتر در ترانزیت تولیدات و محصولات افغانستان به کشورهای اروپایی از طریق ایران شد و این امر را گامی اساسی برای افزایش سطح ترانزیت و تجارت بین دو کشور دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند