Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - ایرنا - تعدادی از نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شادگان با برپایی تجمعی مقابل ساختمان شهرداری پرداخت حقوق معوقه هشت ماهه خود را مطالبه کردند.

به گزارش ایرنا حدود 30 آتش نشان شادگانی در اعتراض به آنچه پرداخت نشدن حقوق و مزایای خود عنوان کردند روز سه شنبه مقابل شهرداری مرکزی این شهر اجتماع صنفی برپا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این افراد در اجتماع صنفی مدعی شدند: هشت ماه است حقوق و مزایای آنها پرداخت نشده است و شهرداری اقدامی برای پرداخت مطالبات آنها نیم کند.
کارکنان معترض آتش نشانی شادگان از مسئولان شهرداری و اعضای شورای شهر شادگان تقاضای رسیدگی به این مشکل را کردند.
یکی از تجمع کنندگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: هشت ماه است هیچ حقوقی دریافت نکرده ایم و این درحالیست که تا چند روز آینده شاهد بازگشایی مدارس خواهیم بود.
وی افزود: با آغاز فصل مدارس با کارگرانی که از قشر ضعیف جامعه هستند اینگونه برخورد می شود و انتظار می رود مسئولان به درک این موضوع برسند.
رئیس شورای اسلامی شهر شادگان نیز در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت:حقوق تیر و مرداد این آتش نشانان پرداخت شده که با پیگیری لازم در چند روز آینده نیز یک ماه حقوق دیگر آنها پرداخت می شود.
طاهر مقدم اظهار داشت: آتش نشانان شادگان هفت ماه حقوق معوقه دارند که با توجه به آغاز فصل مدارس سعی داریم پایان هفته حقوق یک ماه دیگر به آنان پرداخت کنیم.
وی افزود: تنها درآمد شهرداری شادگان ارزش افزوده است که با توجه به قانون جدید ارزش افزوده، شهرداری شادگان با مشکل پرداخت حقوق و مزایای کارکنان مواجه شده است.
شهر شادگان در فاصله 45 کیلومتری آبادان در جنوب غربی خوزستان قرار دارد و 350 نفر در شهرداری آن مشغول فعالیت هستند.

** کارگران منطقه 2 شهرداری آبادان تجمع کردند
جمعی از کارگران شاغل در واحد خدمات شهری، شهرداری منطقه 2 آبادان در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان روز سه شنبه تجمع کردند.
به گزارش ایرنا 20 نفر از کارگران معترض شهرداری منطقه 2 آبادان در بخش خدمات شهری با تجمع مقابل شهرداری منطقه 2 نسبت به پرداخت نشدن چهار ماه حقوق و مزایای خود معترض شدند.
یکی از کارگران شهرداری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارها در این چند ماه از مسئولان شهرداری و سازمان منطقه آزاد اروند تقاضای رسیدگی به مشکلات و مطالبات حقوقی را داشته ایم ولی هیچ مسئولی پاسخگو نیست.
یکی دیگر از کارگران معترض نیز گفت: با وجود قول شهرداری برای پرداخت حقوق معوقه تاکنون هیچ اقدامی در این رابطه نشده است.
وی افزود: چهار ماه است که بدون حقوق و مزایا مشغول بکار هستیم ، زندگی در چنین شرایطی واقعا دشوار است.
شهردار منطقه 2 آبادان نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: پرداخت 2 ماه حقوق و یک ماه اضافه کار این کارگران به تعویق افتاده است که امروز به حساب آنها واریز می شود.
یوسف دریس اظهار داشت: به تعویق افتادن 2 ماه حقوق کارگران به دلیل کمبود نقدینگی است ولی امروز این حقوق به آنها پرداخت خواهد شد.
7104/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرداري تجمع اعتراض آميز آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند

مرتضی بخشی با اشاره به سیلاب و آبگرفتگی در زرند گفت: بیش از ۷۲ ساعت است که نیرو‌های سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل قرار دارند و در حال خدمت رسانی به شهروندان می‌باشند.

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اعلام اینکه تا کنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و ... به همت  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند انجام شده است، بیان داشت: شهروندان می‌توانند در صورت هر گونه مشکلی با شماره ۱۲۵ این سازمان تماس بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند