Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظاهرا عزت‌اللهی، همان بازیکنی است که سرمربی ردینگ نیاز داشت.

طرفداری- پل کلمنت، سرمربی باشگاه ردینگ، به تمجید از خرید جدید تیمش پرداخت و عزت اللهی را بازیکنی با توانایی های بالا توصیف کرد. بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان که به صورت قرضی و برای یک فصل، از روستوف به ردینگ پیوسته است، پس از تعطیلات بازی های ملی، به تیم جدیدش محلق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پل کلمنت، در این رابطه به خبرنگاران سایت Reading chronicle، گفته است:

او تست های پزشکی اش را پشت سر گذاشته است. سعید آماده است و قرار است در تیم ملی ایران بازی کند. وقتی که اردوی تیم ملی تمام و ویزای سعید آماده شود، او به تیم محلق خواهد شد. بی صبرانه منتظریم او به جمع ما بپیوندد و شرایطش را مورد بررسی قرار دهیم.

خوشبختانه او قرار است به تیم کمک کند. سعید بازیکن خوبی است. قدرتمند است، قدش 190 سانتی متر است و فاکتور قدرت را به تیم اضافه می کند. در این لیگ، شما به چنین بازیکنی نیاز دارید.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم

دروازه‌بان کامرونی منچستریونایتد خوشحال است که توانسته با عملکردهای خوبش، هواداران شیاطین سرخ را برای رأی دادن به او به عنوان بهترین بازیکن ماه باشگاه، مجاب کند. 

آندره اونانا با کسب عنوان بهترین بازیکن ماه، به روند مثبت خود در منچستریونایتد ادامه می‌دهد.

طرفداری | به گزارش سایت رسمی منچستریونایتد، اونانا که با اقتدار به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس منچستریونایتد انتخاب شد، می‌گوید این عنوان، نمادی از وفق‌پذیری او با زندگی در منچستر است. این بازیکن ۲۸ ساله، تابستان گذشته از اینترمیلان به یونایتد پیوست و طی چند ماه ابتدایی حضورش در اولدترافورد، با چالش‌های زیادی رو به رو شد. اما به خصوص از ابتدای سال جدید، اونانا در فصلی نه‌چندان باثبات برای یونایتد، به یکی از باثبات‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است.

ماه مارس احتمالا بهترین ماه او تا به امروز بوده است: ثبت کلین شیت مقابل اورتون و عملکرد درخشان در پیروزی پرگل ۴-۳ برابر لیورپول، تساوی ۱-۱ در خانه برنتفورد و در دیداری ناامید کننده مقابل سیتی در دربی منچستر. به تازگی، اونانا با تیم رسانه‌ای باشگاه منچستریونایتد نشستی داشت تا در مورد کسب اولین جایزه انفرادی خود از زمان پیوستن به یونایتد صحبت کند و قدردانی خود را از هواداران این تیم، به خاطر حمایت‌های‌شان با وجود مشکلات ابتدایی‌اش، ابراز نماید.

اونانا در این مصاحبه گفت:

این حس فوق‌العاده‌ای است که می‌دانید می‌توانید روی آن‌ها (هواداران) حساب کنید. به خصوص بعد از یک فصل سخت؛ چون واقعا فصل دشواری بوده است. وقتی چنین پاداشی دریافت می‌کنید، به ویژه از طرف هواداران، احساس فوق‌العاده‌ای است. این پاداشی برای سخت‌کوشی و ساعت‌های طولانی‌ای است که پشت صحنه با هم‌تیمی‌هایم و مربیانم کار می‌کردم و حالا ما چیزی برای جشن گرفتن داریم. این نشان می‌دهد که از نظر دفاعی چقدر قوی بوده‌ایم، چون به تنهایی نمی‌توانید به چنین دستاوردهایی برسید. اما ما با هم، قوی‌تر هستیم.

با وجود عملکرد ضعیف در طول فصل، اونانا نسبت به پایانی خوش برای یونایتد در فصل 23-2024 خوشبین است. او بازی نیمه‌نهایی پیش رو در جام حذفی مقابل کاونتری سیتی را فرصتی بزرگ برای نزدیک شدن به چیزی می‌داند که در منچستریونایتد اهمیت دارد: کسب جام. وقتی از او در مورد هیجان بازی در ومبلی در روز یکشنبه پرسیده شد، اونانا گفت:

خیلی هیجان‌انگیز است. اما همان‌طور که همیشه گفته‌ام: وقتی برای این باشگاه زیبا بازی می‌کنی، محکوم به برد هستی. این یک بازی در مرحله نیمه نهایی است و ما قطعا برای برد به آنجا می‌رویم. آن‌ها حریف بسیار خوبی هستند و این بازی قرار است سخت باشد، اما ما منچستریونایتد هستیم، پس باید برای رویارویی با آن‌ها آماده باشیم.

این امید وجود دارد که یک دروازه‌بان شاد و با اعتماد به نفس، بتواند به قرمزپوشان کمک کند تا در جام حذفی این فصل، به کامیابی برسند. اظهارات اونانا در مصاحبه اخیرش نشان می‌دهد که او کاملاً در این فضا قرار دارد.

منچستر؟ شهر قشنگی است، مردم اینجا خوب هستند. من در اینجا احساس خوشایندی دارم؛ مردم با من رفتار خوبی دارند. البته فصل گذشته در میلان بودم و فصل قبل از آن در آمستردام بودم. روزهای خوبی را در آنجا گذراندم و با هم به دستاوردهای بزرگی رسیدیم، اما خیلی خوشحالم که اینجا هستم.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • اوسمار ما را قهرمان می‌کند | پرسپولیس جای بازیکن پولکی نیست | اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد تیمش را نمی‌فروشد
  • نه؛ خبری از سعید معروف نشد
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم
  • جام عجیب به لژیونر ایران رسید | سوپرشیلد بالای سر رفت! + عکس
  • فراموش کردن زهرا و بهناز به دور از انسانیت است!
  • فراموش کردن سپیده و بهناز به دور از انسانیت است!
  • امنیت روز عید به خوبی تامین شد
  • سه پست مختلف برای بازیکن مورد علاقه ساکت!