Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@21:58:28 GMT

ازدواج 2 بازیگر در رقابت 13 شمالی

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۶۵۳۰۱

ازدواج 2 بازیگر در رقابت 13 شمالی

مسابقه هفتگی 13 شمالی در حالی به نمایش خانگی راه پیدا کرد که پیامد یک اتفاق خوب بود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، فیلم‌برداری سریال هفتگی «مسابقه 13 شمالی» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی رضا جاه‌طلبی در 9 قسمت به پایان رسیده است و شنبه هر هفته از سوی نمایش خانگی تصویر دنیای هنر وارد بازار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید کسی فکر نمی‌کرد که این رقابت منجر به ازدواج دو بازیگر شود، اما با اتمام فیلمبرداری آن پس از مدتی پیامد خوبی داشت و آنهم ازدواج هادی کاظمی با سمانه پاکدل بود.

این مسابقه بین دو گروه از بازیگران چهره مرد و زن است که در گروه آقایان کامبیز دیرباز، محمدرضا هدایتی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی و در گروه خانم‌ها سحر قریشی، لیلا اوتادی، سمانه پاکدل و بهاره افشاری حضور دارند.

داوری این مسابقه از سوی حمید گودرزی در جنگل‌های بهشهر و نوشهر صورت گرفته بوده و جایزه آن نیز یک دستگاه ویلا است.

این دو تیم در طی 10 روز با یکدیگر رقابت داشتند و در هر روز یک دور از مسابقات برگزار می‌شد. تیم بازنده باید برای دور بعد، یک نفر را از بین خودشان حذف می‌کرد تا به همین شکل تیم‌ها به مرحله نهایی برسند.

یکی از نکات جالب توجه استقبال مخاطبان از این مسابقه است و انتظار می‌رود با توجه به اتفاق خوشایندی که برای دو بازیگر در این رقابت (ازدواج هادی کاظمی و سمانه پاکدل) رخ داد، رفته رفته استقبال از آن بالاتر رود.

انتهای پیام/4072/4046/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ "کیومرث پاکدل" فرمانده انتظامی خوی درجزئیات این خبر اظهار داشت: عوامل انتظامی شهرستان خوی  موفق شدند از ۲دستگاه خودروی  تریلی مسیر بازرگان _ تهران مقدار بیش از۴۲ هزار و ۶۴۴ کیلو گرم انواع مختلف غذای سگ و گربه را بصورت قاچاق کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی خوی ادامه داد:  ارزش کالای کشف شده بیش از  ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده ودراین راستا ۲ نفر دستگیر  و ۲دستگاه خودرو توقیف شد.   سرهنگ پاکدل در پایان تاکید کرد:  شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک و قاچاق کالا و ارز را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم؛ واکنش مدیری را ببینید | ویدئو
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • روایت سرمربی سپاهان از مسلمان شدن و ازدواج با خانم بازیگر