Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@06:57:00 GMT

آغاز رای گیری برای انتخاب رئیس جمهور پاکستان

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۶۵۴۷۰

‍‍‍‍‍‍

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاري فرانسه؛ در پی انتخابات پارلمانی ماه ژوئیه که منجر به نخست وزیری عمران خان رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان شد، اعضای مجمع ملی، سنا و چهار پارلمان ایالتی روز سه شنبه رای خود را برای تعیین رئیس جمهور جدید به صندوق انداختند.
حزب حاکم تحریک انصاف، عارف علوی را به عنوان نامزد ریاست جمهوری معرفی کرده و اعتزاز احسن نیز نامزد حزب مردم پاکستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مولانا فضل الرحمن نیز نامزد مشترک حزب مسلم لیگ شاخه نواز، حزب پختونخواه ملی عوامی و حزب ملی است. با توجه به شکافی که میان احزاب مخالف وجود دارد انتظار می رود عارف علوی به عنوان رئیس جمهور جدید پاکستان انتخاب شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پاکستان پارلمان انتخابات عمران خان رياست جمهوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس با انتقاد از عدم مراعات شأن رییس‌جمهور در سفر به پاکستان نوشت: چرا تشریفات ریاست جمهوری در مراعات شأن رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر‌های خارجی دقت لازم را به خرج نمی‌دهد؟ اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه چه افتخاری دارد؟

لازم به ذکر است حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در دومین روز سفر خود به پاکستان، به شهر کراچی به عنوان مرکز ایالت سند سفر کرد و رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهور اهدا کرد.

دیگر خبرها

  • اسراییل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • جمیله علم‌الهدی: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • دستاوردهای سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل «مرز صلح» به «مرز شکوفایی»
  • آغاز یک راهبرد فرهنگی با سفر رئیس‌جمهور به پاکستان و سریلانکا
  • پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
  • نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند
  • رئیس جمهور ساعاتی قبل به تهران بازگشت
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان