Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله اول جشن عاطفه ها در روزهای 15 و 16 شهریور ماه از طریق 152 پایگاه های کمیته امداد در محل جایگاه های نماز جمعه سراسر استان و همچنین 30 مراکز نیکوکاری و 72 پایگاه بسیج انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ جشن عاطفه ها  با هدف کمک به تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند هم استانی، با شعار " لبخند مهر بسته به مهر شما" از 15 شهریور تا 14 مهر طی دو مرحله در سراسر استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله اول جشن عاطفه ها در روزهای 15 و 16 شهریور ماه از طریق 152  پایگاه های کمیته امداد در محل جایگاه های نماز جمعه سراسر استان و همچنین 30 مراکز نیکوکاری و 72 پایگاه بسیج انجام می شود.

مرحله دوم جشن عاطفه ها روز چهارشنبه 11 مهر ماه به صورت ویژه در 800 پایگاه مدارس سطح استان با شعار "هر مدرسه یک پایگاه" و با مشارکت فعال دانش آموزان و معلمان این مراسم نیز برگزار خواهد شد.

امسال به منظور رفع نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند بیش از هفت هزار و 500 بسته تحصیلی شامل لوازم التحریر، کیف، کفش و لباس فرم مدرسه به ارزش هر بسته 200 هزار تومان تهیه و در شروع سال تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

مردم نیکوکار و نوع دوست استان بوشهر می توانند از طریق مراجعه به پایگاه های امدادی، مراکز نیکوکاری، دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و یا شماره حساب 0105753982009نزد بانک ملی، کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به دانش آموزان نیازمند اهداء کنند.

همچنین مردم نوع دوست هم استانی می‌توانند با بهره گیری از شیوه های نوین الکترونیک برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی به جشن عاطفه‌ها از طریق روش آنی پرداخت با شماره گیری کد دستوری #077* 8877 * و نرم افزار های کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد، دستگاه‌های خودپرداز و تلفن نیکوکاری 0968877 اقدام کنند.
انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۵۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در جهت تحقق شعار سال نیاز است از نیروهای دانش بنیان استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمد حسینی امروز_ جمعه هفتم اردیبهشت_ در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه سمنان اظهار کرد: هفته گذشته شاهد حضور پر برکت رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در استان سمنان بودیم که مسلماً این سفر باعث رونق اقتصادی و پیشرفت در سطح استان خواهد شد.

وی افزود: این اراده در هیات دولت وجود دارد که با تلاش‌های شبانه روزی و کار جهادی، مشکلات و موانع موجود برای افزایش رفاه مردم عزیز ایران برطرف شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولت تمام توان خود را در جهت تامین مسکن برای نیازمندان به کار گرفته است و تاکنون نیز اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

حسینی تصریح کرد: امروزه بسیاری از شرکت‌ها نیازمند نیروی کار می‌باشند که از این رو لازم است اقدامات لازم جهت تامین نیرو و افزایش تولید انجام شود.

وی ادامه داد: در جهت تحقق شعار نیاز است از نیروهای دانش بنیان استفاده کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: مقام معظم رهبری همیشه بر توجه ویژه بر امور و رفاه کارگران عزیز تاکید داشته اند و از این رو ما نیز تمام توان خود را در جهت اجرا نمودن این امر به کار گرفته ایم.

کد خبر 748126

دیگر خبرها

  • کودک لاهیجانی «شهر یار» حوزه آموزش پسماند شد
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • سربازان از این طریق امریه بگیرند
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند