Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-18@23:02:39 GMT

جام باشگاه‌های فوتبال جهان قرعه کشی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۶۶۴۹۶

جام باشگاه‌های فوتبال جهان قرعه کشی شد

به گزارش پارس نیوز، قرعه کشی جام باشگاه های فوتبال جهانبه میزبانی کشور امارات متحده عربی برگزار شد. در این رقابت قهرمان 4 قاره فوتبال جهان شرکت خواهند کرد و تیم هایی همانند رئال مادرید ،قهرمان آسیا و قهرمان قاره آفریقا ، قهرمان قاره اقیانوسیه  از جمله تیم های شرکت کننده در این رقابت هستند.

گفتنی است رئال مادرید تا به حال توانسته 3 بار متوالی در این رقابت ها به قهرمانی برسد و جولین لوپتگی ، سرمربی جدید رئال مادرید می تواند اولین مقام خود را به همراه تیم رئال مادرید به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات 24 تا 27 آذر 1397 به میزبانی امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

گفتنی است تیم فوتبال العین نیز به عنوان نماینده امارات متحده عربی در این مسابقات حاضر خواهد شد و در اولین دیدار به مصاف تیم ولینگتون از اقیانوسیه خواهد رفت. برنده آن دیدار در یک چهارم نهایی به مصاف قهرمان آفریقا خواهد رفت تا برنده دیدار یک چهارم نهایی، در نیمه نهایی به مصاف قهرمان کوپا لیبرتادورس برود.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال امارات متحده عربی رقابت جهان رئال مادرید اقیانوسیه نیمه نهایی پارس فوتبال جهان قرعه کشی پارس نیوز جام باشگاه های زوریخ سوئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامنت جالب تونی کروس زیر پست کیمیش: قبل از نیمه‌نهایی برو آرایشگاه / عکس

تونی کروس باردیگر مقابل تیم سابق خود بایرن مونیخ قرار می‌گیرد.

طرفداری | دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید، تقابل دوباره تونی کروس با هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی فوتبال آلمان و تیم سابق‌اش است.

دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری مقابل منچسترسیتی و آرسنال موفق به صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا شدند تا طرفداران فوتبال پس از چندین سال باردیگر به تماشای دیدار دو تیم پرافتخار فوتبال اروپا بنشینند. دیدار رفت در آلیانتس آرنا و دیدار برگشت هم در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. این مسابقه از یک جهت برای تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید هم حائز اهمیت است، چراکه او باردیگر مقابل تیم سابق خود، بایرن مونیخ قرار می‌گیرد.

یوسوا کیمیش که در دیدار برگشت مقابل آرسنال، تک گل پیروزی‌بخش بایرن مونیخ را به ثمر رساند در اینستاگرام پستی از شادی گل خود منتشر کرد. کامنت تونی کروس اما زیر پست او جالب‌توجه است. هم‌بازی کیمیش در تیم ملی فوتبال آلمان زیر پست او نوشته است:

قبل از نیمه‌نهایی، یکبار دیگه برو آرایشگاه.

بیشتر بخوانید: یوسوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • کامنت جالب تونی کروس زیر پست کیمیش: قبل از نیمه‌نهایی برو آرایشگاه / عکس
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • حذف قهرمان دوره قبل، رسیدن رئال و بایرن به مرحله نیمه نهایی
  • (ویدئو) پنالتی‌های جذاب دیدار رئال مادرید - منچسترسیتی
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)
  • کابوس «رئال» از حضور در «اتحاد»/ «سیتی» به دنبال تکرار تاریخ است
  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!