Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مهندس مجتبی یزدانی در جلسه شورای معاونین خدمات شهری که با حضور مدیران ارشد این حوزه، معاونین خدمات شهری مناطق 22گانه شهر تهران و روسای ادارات خدمات شهری برگزار شد، پس از بررسی وضعیت پسماند در سطح شهر تهران گفت: نگهداشت، نظافت و پاکسازی شهر تهران در مناطق 22گانه از مهم ترین اولویت های حوزه خدمات شهری است و این امر باید در تمامی نقاط شهر تهران به نحوه ویژه و مطلوبی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدانی در ادامه با اشاره به ابلاغ دستورالعمل آبگرفتگی و رفع نقاط آبگیر با انجام اقداماتی چون لایروبی، رسوب برداری و... به مناطق 22گانه با توجه به در پیش رو بودن فصل بارش ها گفت:همچنین اعتبار عملیات برف روبی در سال 97 نیز به مناطق 22گانه ابلاغ شده است.

وی بر ضرورت رسیدگی به نواقص و مشکلات شبکه جمع آوری آبهای سطحی و شناسایی و رفع کلیه نقاط آبگیر شبکه و معابر پیش از آغاز فصل بارش ها در مناطق 22گانه، تاکید کرد و در ادامه گفت: در فرایند جمع آوری، حمل و نقل پسماند و خدمات نظافتی مکانیزه نکات بسیار مهمی وجود دارد و در این راستا باید با کنترل و نظارت بر پاکیزه سازی معابر سطح شهر تهران به شکل مستمر و روزانه پرداخته شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه گفت:با توجه به در پیش رو بودن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) تبلیغات محیطی و امور نگهداشت در سطح شهر تهران بمناسبت ایام محرم به شکل ویژه ای انجام شود.

همچنین مهندس یزدانی در این جلسه بر موضوعاتی چون نظافت و رفت و روب ویژه سطح شهر تهران، هرس درختان از هم اکنون، تملک باغات در مناطق کم برخوردار 17 ،8، 7 ،10، 11، 12 ، ساماندهی شاتل های برقی، ایجاد اورژانس هوایی در منطقه19 ، لزوم اخذ مجوز کافه ون ها از شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل، اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی در استفاده از آب و برق و.. تاکید کرد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید در اکثر نقاط استان کرمان

ایسنا/کرمان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز در نیمه غربی، شمال و برخی از مناطق جنوب استان وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

فهیمه راستی امروز ۱۵ اردیبهشت ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: امروز در نیمه غربی، شمال و برخی از مناطق جنوب استان وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود لذا خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در برخی از مناطق محتمل است.

وی افزود: همچنین امروز وقوع رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق در مذکور مناطق دور از انتظار نیست. 

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه جوی نسبتا پایدار گاهی همراه با وزش باد در استان کرمان خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: روز سه شنبه هفته جاری پدیده‌های غالب جوی در اکثر مناطق استان، افزایش ابر و وزش باد خواهد بود و از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده جوی پایدار پیش بینی می‌شود.

راستی بیان کرد: صبح امروز لاله‌زار با دمای ۶ درجه سانتیگراد سردترین و روز گذشته فهرج با دمای ۳۴ درجه گرمترین نقطه استان بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • نبض مسکن در کلان‌شهر همسایه تهران
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • وزش باد شدید در اکثر نقاط استان کرمان
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود