Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال نسبت به رفتار های بازیکنان جوان این تیم انتقاد کرد.

طرفداری-رضا رجبی، پیشکسوت تیم استقلال تهران در خصوص اینکه هر روز اخبار فوتبال را پیگیری می‌کند و هم اکنون سرمربی تیم دسته سومی شهدای چوار۶۵ در ایلام است، گفت:

از صبح که از خواب بلند می‌شوم تا شب به فکر فوتبال هستم و مثل خیلی‌ها بساز و بفروشی و رستوران ندارم که شغل سومم فوتبال باشد چون برای رادیو و تلویزیون تحلیل می‌کنم همه بازی‌ها را تماشا و آنها را رصد می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، وی با اشاره به شکست تیم فوتبال استقلال مقابل السد گفت:

استقلال هم بازی را واگذار کرد ولی مشکلات ما چیزهای دیگری است. وقتی رئیس فدراسیون برای مربی‌ای که ۸ سال است در اینجا حضور دارد بنر می‌زند باید در مورد چه صحبت کنیم؟ وقتی یک لایی وحید امیری در جام جهانی تا چند وقت نقل محافل است چه انتظاری از فوتبال دارید؟

رجبی با تأکید بر اینکه بازیکنان استقلال باید بدانند پیراهن چه تیمی را به تن می‌کنند، گفت:

بازیکنان باید بدانند چه نفرات بزرگی پیش از این در استقلال بازی می‌کردند و چه مسئولیتی نسبت به هواداران دارند. چند روز پیش مصاحبه‌ای خواندم که یکی از بازیکنان جوان استقلال به نام اسماعیلی گفته بود از تعریف ژاوی خوشحال نشدم. نکند اسماعیلی وقتی تیمش جلوی 80 هزار نفر باخته می‌خواهد خوشحال باشد؟ من فکر کنم او باید خوشحال باشد! وقتی یک بازیکن درحالی‌که تیمش بازی را واگذار کرده این حرف را می زند، انتظار شما چیست؟ زمانی که پدرم فوت کرده بود به خواست منصور پورحیدری و در روز هفتم مراسم پدرم برای استقلال بازی کردم. اگر بازی را می‌باختیم سرمان را نمی‌توانستیم بالا بیاوریم، نه من بلکه همه بازیکنان آن دوره همین بودند اما می‌بینید بازیکن جوان استقلال هنوز در باد یک صحبت خوابیده است.

سمت ادامه داد:

وقتی شبکه‌های اجتماعی بازیکنان را باد می‌کنند باید منتظر این هم باشید که در زمین عملکردشان این‌گونه شود. ۶۸ بازیکن کره و استرالیا در بوندس لیگا و لیگ برتر انگلستان توپ می‌زنند اما بازیکنان ما هنوز ظرفیت خودشان را نمی‌دانند.

وی با تأکید بر اینکه استقلال در بازی با السد با آمدن دانشگر به زمین دچار مشکل شد، گفت:

این بازیکن اصلاً از لحاظ روانی آماده حضور در زمین و پست مدافع نبود. بدون تعارف بگویم آمدن دانشگر به استقلال کاملاً اشتباه بوده، چون وی باید در تیم‌هایی مثل سایپا، پارس جنوبی و دیگر تیم‌های شهرستانی به میدان برود. البته من برای تیم‌هایی که اسم بردم احترام و ارزش زیادی قائلم و فقط این را گفتم که بدانید دانشگر به درد تیم‌هایی می‌خورد که فشار کمتری را نسبت به استقلال و پرسپولیس تحمل می‌کنند، وگرنه همین پارس جنوبی و سایپا جایگاهشان الان از استقلال  در جدول بهتر است.

وی تأکید کرد:

محمد دانشگر را روزی در خیابان دیدم و به او گفتم تو به درد استقلال نمی‌خوری چون زود عصبانی می‌شوی و بهتر است به حرف من گوش کنی. او که هیچ وقت بازیکن ملی نمی‌شود، ولی حالا که در استقلال حضور دارد بهتر است مردم کمکش کنند. روزبه چشمی در آن مسابقه با وجود آن‌که ۵ ماه بازی نکرده بود خوب کار کرد و انصافاً عملکرد خوبی داشت.

پیشکسوت تیم استقلال  افزود:

جامعه‌ای پویا است که خون جوان و پیشکسوت در دو دستش قرار بگیرد. به نظر شما برای این بازیکنان جوان چگونه باید جا انداخت که استقلال کجا است، زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم ساعت ۱۱ شب را نمی‌دیدیم و برای مردم بازی می‌کردیم نه برای اسم و رسم خودمان. هیچ وقت هم سر استقلال منتی نداشتیم. بازیکنی مثل فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، محمد دانشگر یا مهدی قائدی را قبل از حضور در استقلال چه کسی می‌شناخت. اگر این نفرات در یک تیم شهرستانی بازی می‌کردند کسی آنها را تحویل می‌گرفت؟ متأسفانه به دلیل کمبود شخصیت استقلال و تیم‌های بزرگ ضرر می‌کنند و باید بپذیریم مربیان ما باید نگاهی معلمی داشته باشند.

وی در پایان گفت:

من نه طرفدار برانکو هستم و نه بچه محل او، ولی او رضاییان را کنار گذاشت و روی اصول خود ایستاد. چرا؟ چون مربی احساس می‌کرد یک بازیکن پا را فراتر از حدش بگذارد. همین سردار آزمون که از تیم ملی خداحافظی کرده با سلام و صلوات دعوتش می‌کنند ولی رحمتی که خداحافظی و ۲۰ بار عذرخواهی کرد دعوت نمی‌کنند، این تناقض‌ها باعث می‌شود فوتبالیست تحت تأثیر قرار بگیرد و جایگاهش را از یاد ببرد. من فقط این را بگویم بازیکن استقلال که حدود ۱۰ روز دیگر باید به مصاف می‌رود باید بداند پیراهن چه تیمی را می‌پوشد و مرتب با خود تکرار کند که سرباز استقلال است. الان نوبت این نفرات است که در استقلال باشند ولی نوبت‌شان که تمام بشود تازه می‌فهمیدند که در کجا بازی می‌کردند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در حال حاضر خود را در موقعیتی نامناسب می‌بیند زیرا دو ستاره‌اش یعنی لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام هر دو می‌خواهند در بازی‌های المپیک تابستانی شرکت کنند و مدیران باشگاه ایتالیایی نگرانی‌هایی در مورد آمادگی جسمانی آنها دارند.

بازی‌های المپیک در ژوئیه سال جاری در پاریس آغاز می‌شود و حدود سه هفته تا اواسط آگوست ادامه خواهد داشت. فوتبال نقش کوچکی در بازی‌ها دارد و کشورها فقط به سه بازیکن بالای ۲۳ سال اجازه حضور در ترکیب تیم‌ها را می‌دهند.

در حال حاضر موضوع شرکت بازیکنان بزرگسال در المپیک یک موضوع جدی در فوتبال اروپاست. گزارش‌های متعددی از علاقه بسیاری از بازیکنان به حضور در المپیک منتشر شده اما در سمت دیگر باشگاه‌هایی مانند رئال مادرید اعلام کرده‌اند که به بازیکنان‌شان اجازه شرکت در المپیک را نمی‌دهند.

گاتزتا دلو اسپورت هم امروز خبر داده که اینتر نگران حضور دو تن از مهاجمانش در المپیک است. مارتینز و تورام هر دو می‌خواهند به المپیک بروند و در یک سو اینتر از این موضوع به‌شدت ناراضی است زیرا مدیران باشگاه معتقدند حضور آنها در المپیک به آمادگی جسمانی‌شان ضربه بزرگی وارد خواهد کرد.

آنها قصد دارند در هفته‌های آینده با این دو بازیکن صحبت و آنها را از رفتن به المپیک منصرف کنند.

دیگر خبرها

  • رحیم پور: روند جوانگرایی در تیم ملی ادامه‌دار باشد
  • فوتبال نتیجه‌گرا مانع استفاده از جوانان در تیم ملی شده است
  • پرویز دهداری؛ دیکتاتور بود یا معلم اخلاق؟
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • «جوانگرایی» در تیم ملی فوتبال ایران چه زمانی صورت خواهد گرفت؟
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • بازیکن استقلال نباید در تیم ملی بازی می کرد | کاری که انجام شد واقعا خنده دار بود
  • تاثیر چمن مصنوعی ترکمنستان بر روی بازی/ بعید می‌دانم شاهد جوانگرایی در تیم ملی باشیم
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال