Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم سپیدرود رشت ادعا می کند که به جدایی از این تیم رضایت دادم، ولی در واقع دوست داشتم که ادامه بدهم.

طرفداری- با تصمیم کادر فنی تیم سپیدرود رشت رضا معقولی از این تیم جدا می شود.

رضا معقولی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، اظهار داشت:

من را در عمل انجام شده قرار دادند و کل طلبم از سپیدرود را بخشیدم و قرار شد با بازیکنی در آلومینیوم اراک معاوضه شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

نمی‌دانم چرا من را کنار گذاشتند ظاهرا من یک نفر در سپیدرود زیادی بودم. من با علی کریمی مشکلی نداشتم. اتفاقا خدا خدا می‌کردم کسی جز علی آقا به این تیم نیاید ولی نمی‌دانم چه شد .حتی برای ملاقات با او به باشگاه رفتم ولی گفتند وقت ندارد و نتوانستم با او صحبت کنم. واقعا دلیل این اتفاق را نمی‌دانم.

بازیکن تیم فوتبال سپیدرود افزود:

با مدیرعامل تیم صحبت کردم و به او گفتم میلی به جدایی ندارم. ابتدا گفتند دلیل این جدایی فنی است و بعد گفتند مبلغ قراردادت بالا است. در نهایت من نفهمیدم چه شد و در بین آن همه بازیکن من کنار گذاشته شدم. من حتی به لحاظ مالی با آنها کنار آمدم و قبول کردم تخفیف بدهم ولی در نهایت مسائلی مطرح شد که فهمیدم می خواهند من بروم. ظاهرا این تصمیم از قبل گرفته شده بود و می‌خواستند مرا معاوضه کنند.

معقولی با اشاره به برخی شیطنت‌ها گفت:

به من هیچ فرصتی داده نشد. من به سلیقه شخصی مربی احترام می‌گذارم ولی برای تیمی که توان مالی قوی ندارد این تصمیم عجیب بود. فکر می‌کنم خود علی آقا باعث و بانی این جدایی نیست و افراد دیگری بودند که نمی‌خواستند من باشم چون از همان روز که آمدند به من گفتند تو پیشنهاد داری بیا به فلان تیم برو. من تعجب کردم و در نهایت هم که ترتیب انتقال من به آلومینیوم را دادند. من به این جدایی رضایت دادم ولی قلبا راضی نبودم چون فکر می‌کنم در حق من کم لطفی شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان

در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان دو تیم فوتبال الاتحاد و الهلال از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه سه‌شنبه شب به مصاف یکدیگر رفتند.

الهلالی‌ها با حذف الحازم و التعاون به این مرحله رسیدند و التحاد نیز با کنار زدن الفحیا و الفیصلی جواز حضور در این مرحله را کسب کرد.

الهلال که از همان دقایق ابتدایی بازی را هجومی آغاز کرد در نهایت دقیقه ٢۵ بازی توسط میشل موفق شد گل نخست بازی را وارد دروازه حریف سنتی خود کند. در نهایت نیمه نخست این بازی با برتری شاگردان ژرژ ژسوس پایان یافت.

سرانجام بعد از حملات فراوان الاتحاد برای جبران گل خورده عیدالرزاق حمدالله موفق شد گل تساوی را در دقیقه ۶٧ وارد دروازه الهلال کند.

١۴ دقیقه بعد از این گل سعود عبدالحمید روی پاس مالکوم موفق شد گل دوم الهلال را وارد دروازه التحاد کند.

اگر چه با اخراج ساویچ الهلال ده نفره ادامه بازی را دنبال کرد اما در پایان این شاگردان ژسوس بودند که با برتری ٢ بر یک راهی فینال شدند و در این دیدار باید به مصاف برنده دیدار الخلیج و النصر بروند.

دیگر خبرها

  • اسرائیل در حال آماده شدن برای اعزام هیئتی به قاهره است
  • اعتراف کارلتو: بایرن نمایش بهتری داشت
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • فیلم رقص و جمله جنجالی بهنام بانی وسط کنسرت
  • رقص جنجالی بهنام بانی در کنسرتش؛ دست‌وبالم بسته است وگرنه (فیلم)
  • کورت انگل برای بازگشت به WWE اعلام آمادگی کرد
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد
  • پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!