Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@22:02:10 GMT

بازیگر مشهور، راهی فضا شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۶۶۹۷۸

بازیگر مشهور، راهی فضا شد

رکنا: همزمان با انتشار نخستین تریلر از فیلم سینمایی "اولین مرد" ساخته "دیمین شزل" کارگردان فیلم تحسین شده "لالالند" و رونمایی اثر در هفتادوپنجمین دوره جشنواره فیلم ونیز جدیدترین تصاویر از این فیلم سینمایی منتشر شد.

همزمان با انتشار نخستین تریلر از فیلم سینمایی Movie "اولین مرد" ساخته "دیمین شزل" کارگردان فیلم تحسین شده "لالالند" و رونمایی اثر در هفتادوپنجمین دوره جشنواره فیلم ونیز جدیدترین تصاویر از این فیلم سینمایی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی "اولین مرد" فیلمی در ژانر زندگینامه‌ای و درام تاریخی به کارگردانی "دیمین شزل" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از 12 اکتبر 2018 آغاز خواهد کرد.

فیلمنامه این فیلم توسط "جاش سینگر" و "نیکول پرلمن" بر اساس کتاب "اولین مرد:زندگی نیل آرمسترانگ" نوشته "جیمز آر.هانسن" به نگارش در آمده است.

رایان گاسولینگ در این فیلم در نقش فضانورد آمریکایی نیل آرمسترانگ ظاهر شده‌ و در کنارش بازیگرانی همچون کلر فوی، کوری استول، کایل چندلر و جیسون کلارک به ایفای نقش پرداخته اند.

بعد از فیلم موفق لا لا لند، این دومین همکاری مشترک رایان گاسلینگ و دیمین شزل می‌باشد. اولین مرد،داستان واقعی برنامه فضایی آپولو و تلاش‌های ناسا در طی سال‌های ۱۹۶۹-۱۹۶۱ برای فرستادن اولین انسان بر روی کره ماه به تصویر می کشد.تمرکز فیلم بر روی شخصیت نیل آرمسترانگ با بازی رایان گاسلینگ می‌باشد.

داستان فیلم در سال ۱۹۶۹ اتفاق می افتد و حوادث Accidents مأموریت آپولو ۱۱ را با محوریت زندگی نیل آرمسترانگ به تصویر می کشد. اولین مرد در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ در ایالات متحده آمریکا به صورت گسترده اکران خواهد شد.

"اولین مرد" داستان نخستین سفر انسان به فضا را روایت خواهد کرد. طبق آخرین اخبار Latest NEWS احتمالاً فیلمبرداری این فیلم که هنوز درباره موزیکال بودن آن صحبتی به میان نیامده از تابستان 2017 آغاز خواهد شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سلاخی سر زن تهرانی با قیچی/ گریه های بچه ها لو داد!

روحانی معروف ایران ممنوع‌المنبر و ممنوع‌التصویر شد

آخرین خبر / هورالعظیم را آتش می‌زنند تا پول برق ندهند!

خشونت مامور پلیس راهور تهران در کتک زدن یک راننده! + فیلم کامل

اولین فیلم و عکس از خودسوزی فجیع صبح امروز در تهران

تعقیب راننده فراری با پای پیاده توسط پلیس در تجریش تهران + فیلم

مهسا در پیکان عروس وحید شد / او با مردان عرب سروسری داشت!

تجاوز پسر 13 ساله به دختر 20 ساله + عکس

من عروس10 روزه هستم!/ کیوان از همان شب عروسی درخواست عجیبی دارد+عکس

درخواست عجیب مرد تهرانی که اصلا بچه دار نمی شد / زن موقتم می گوید از من آبستن شده است!

اعتراف تلخ روسپی 300 هزار تومانی !

تجاوز به زینب 17 ساله در خانه مجردی شرور معروف + فیلم گفتگو با دختر

زن صیغه ای از مردی که عقیم بود، باردار شد! / مرد به دادگاه شکایت کرد

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فیلم سینمایی Movie فیلم جشنواره حوادث Accidents سفر آخرین اخبار جشنواره فیلم ونیز مشهور کارگردان تصاویر فضا عکس زندگی من فیلم دختر جوان تهران حوادث تهران اخبار تهران حوادث مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم) طرز پخت چلو مرغ توسط یک پدربزرگ‌ هندی (فیلم) طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم)

دیگر خبرها

  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • ویدئو دیدنی از بازیگرانی که از کودکی مشهور شدند
  • (ویدئو) لحظه ترور سلبریتی مشهور عراقی
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • چرا رونالدو زیادی مهربان شده است؟!
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • اولین کاروان حج عمره مفرده از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد