Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@19:20:53 GMT

۶۰ درصد فعالیت سمن‌های استان زنجان در حوزه فرهنگی است

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۶۷۱۸۶

۶۰ درصد فعالیت سمن‌های استان زنجان در حوزه فرهنگی است

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به فعالیت سمنها در استان گفت: 60 درصد فعالیت سمن‌های استان زنجان در حوزه فرهنگی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا الهی سرشت در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه باید ورزش در سبد خانوارها قرار گیرد، اظهار کرد: متاسفانه خانواده‌ها در سبد خانوار خود هزینه کمتری برای ورزش در نظر می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


️معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه اوقات فراغت و ورزش دو موضوعی بوده که با هم ارتباط دارند، ابراز کرد: اوقات فراغت و ورزش می‌توانند همچون گردشگری پولساز باشند.

وی با اشاره به اینکه ورزش و اوقات فراغت در صورت توجه همچون گردشگری می‌توانند زمینه ساز ایجاد مشاغل پایداری باشند، تصریح کرد: زنجان دارای 27 مرکز آموزش علمی و 50 هزار دانشجو است که در همین راستا استان آمادگی راه‌اندازی مرکز مطالعات جوانان را دارد.

الهی سرشت در پایان با اشاره به اینکه روند فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد در استان زنجان مطلوب است، خاطرنشان کرد: 60 درصد فعالیت سمن‌های استان در حوزه فرهنگی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعدازظهر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مسجد بلال صداوسیما در مراسم ترحیم مرحوم مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و رسانه شرکت کرد.

سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور یافت.

کد خبر 6098281

دیگر خبرها

  • سیانکی سرمربی جوانان پاس شد
  • وزیر فرهنگ: بنای دولت تمرکز جدی بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است
  • برگزاری انتخابات شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد کردستان
  • رونق فعالیت های فرهنگی اردبیل با محوریت کانون های مساجد
  • حذف خط قرمز‌ها و تسهیل در فرآیند صدور مجوز نشریات دانشجویی / بودجه مجزایی برای حمایت نداریم+ فیلم
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد