Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه و با حضور هادی تمهیدی فرماندار پاکدشت، محمد قمی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان ۱۳ طرح عمرانی، فرهنگی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

شهردار پاکدشت در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: ساختمان اداری فضای سبز در پارک معلم، بوستان شهید موسوی همراه با تجهیز و راه اندازی وسایل بازی کودکان و ساختمان ناحیه ۳ شهرداری پاکدشت از جمله طرح های افتتاح شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داریوش پازوکی هم سطح سازی قبور در آرامستان ده امام، احداث میدان و اجرای آبیاری تحت فشار به مساحت ۱.۵ هکتار برای فضای سبز و آسفالت، جدول کشی و اجرای روشنایی در میدان پارچین و خیابان شهدای پارچین را از دیگر پروژه های مهمی دانست که امروز به بهره برداری رسید.

وی افزود: بهره برداری از ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری با ۹۰۰ متر مربع زیربنا در سه طبقه نیز از دیگر پروژه ها بود، که به بهره برداری رسید.

پازوکی ضمن تاکید بر اهمیت تجهیز و فعالیت قدرتمند معاونت فرهنگی این شهرداری گفت: باید با برنامه ریزی بیش از پیش فرهنگی برای شهروندان به ویژه قشر جوان و کودکان زمینه موفقیت فردی و اجتماعی آینده سازان جامعه را فراهم آوریم، چرا که امروز به خوبی مشاهده می شود، که این قشر نیازمند حمایت ما هستند.

کد خبر 4394180

منبع: مهر

کلیدواژه: افتتاح طرح عمرانی شهرداری پاکدشت مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز شهرکرد استانداری سمنان احتکار عید غدیر خم سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین قناعتی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید بهرام عین الهی، وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامیهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است، گفت: تکمیل این بیمارستان به ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد که امیدوار هستیم این اعتبار از سوی دولت تأمین شود تا در سال جاری شاهد خدمات دهی این بیمارستان به مردم اسلامشهر باشیم.

قناعتی با اشاره به اینکه تأمین تجهیزات بیمارستان اسلامشهر بر عهده وزارت بهداشت است و مشکلی برای تجهیز این بیمارستان نخواهد بود افزود: تأمین نیروی انسانی و کادر درمان این مجموعه نیز از طریق برون سپاری صورت می‌گیرد و در حال حاضر مراحل اداری آن در حال انجام است.

وی در پایان گفت: با توجه به طراحی مناسب و مدرن بیمارستان اسلامشهر و نزدیکی آن به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، پذیرش بیماران بین المللی (IPD) و فعالیت در زمینه توریسم درمانی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این بیمارستان به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش بهرام عین الهی ظهر سه شنبه با حضور در اسلامشهر با همراهی مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی، حسین حبیبی فرماندار شهرستان و قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از روند احداث و تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد و میزان پیشرفت احداث این بیمارستان مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

گفتنی است ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر، از سال ۱۳۸۸ آغاز و تا سال ۱۴۰۰ تنها ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، از زمان آغاز فعالیت دولت سیزدهم مورد توجه جدی دولت قرار گرفت و امروز این بیمارستان با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی ساخت خود را سپری می‌کند و طبق اعلام مسئولان وزارت بهداشت و درمان در صورت تأمین اعتبارات امسال به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6080321

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان
  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز