Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت خبری گاردین در گزارشی، به بررسی 10 انتقال به صرفه و با ارزش (از نظر مالی) فوتبال اروپا پرداخت که انتقال 3.4 میلیون پوندی سامان قدوس از باشگاه اوسترشوندس سوئد به آمیای فرانسه هم در این بین دیده می‌شود.

در بخشی از این گزارش در خصوص انتقال ملی‌پوش فوتبال کشورمان آمده است:

قدوسِ دو ملیتی یکی از بازیکنان کلیدی گراهام پاتر در اوسترشوندس به شمار می‌رفت، اکنون برای مدافعان لوشامپیونه فرانسه یک خطر محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در شهر مالمو به دنیا آمده و در تیم‌های سطح پایین فرانسه رشد کرده است، قدوس بازی در پست‌های مهاجم، بال، بازیساز و هافبک مرکزی را تجربه کرده است. این بازیکن 24 ساله در اوسترشوندس، 41 گل در 93 بازی به ثمر رسانده و 25 پاس گل داده که دو پاس آن، در ورزشگاه امارات لندن مقابل آرسنال در لیگ اروپا بود. این عملکرد خوب، زمینه‌ساز دعوت قدوس به تیم ملی سوئد، پیش از انتخاب او برای بازی در تیم ملی ایران بود. این بازیکن در هر سه مسابقه ایران در جام جهانی 2018 به میدان رفت.

سایر انتقال‌های ذکر شده در این گزارش به شرح زیر است:

ویلیام کاروالیو از اسپورتینگ لیسبون به بتیس (13.3 میلیون پوند)

آلبان لافونت از تولوز به فیورنتینا (6.7 میلیون پوند)

خوان برنات از بایرن مونیخ به پاری‌سن‌ژرمن (13.5 میلیون پوند)

رابین اولسن از کوپنهاگن به رم (7.6 میلیون پوند)

ژائو موتینیو از موناکو به ولورهمپتون (5 میلیون پوند)

دنی اینگز از لیورپول به ساوتهمپتون (18 میلیون پوند به صورت قرضی)

پاکو آلکاسر از بارسلونا به دورتموند (1.8 میلیون پوند به صورت قرضی با بندهای 21 میلیون پوندی)

حمزه مندیل  از لیل به شالکه (6.3 میلیون پوند)

فابین شار از دپورتیوو لاکرونیا به نیوکاسل (3 میلیون پوند)

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چشمگیر مبادلات تجاری ریلی میان چین و اروپا طی سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴

تین نیوز

خبرگزاری دولتی شین هوآ چین از افزایش چشمگیر بار ریلی مبادلاتی میان این کشور و اروپا طی سه ماهه نخست سال جاری میلادی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، بر اساس آمار اعلامی از سوی راه آهن چین، طی سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴، در مجموع تعداد ۴۵۴۱ قطار باری از چین به سمت اروپا و بالعکس سیر نموده اند که نشانگر رشد ۹ درصدی نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل است.

همچنین تعداد ۴۹۳ هزار کانتینر ۲۰ فوتی از طریق شبکه ریلی بین چین و اروپا مبادله شده که با این حساب، راه آهن چین در بخش کانتینری شاهد رشد ۱۰ درصدی حمل بوده است.

به گفته راه آهن چین، بیش از ۸۷ هزار سفر ریلی در بخش قطارهای باری میان دو طرف انجام شده است. قطار چین – اروپا در مجموع از ۲۲۲ شهر و ۲۵ کشور اروپایی عبور کرده که نشانگر توسعه شبکه ریلی BRI است.

در پی متشنج شدن اوضاع امنیتی در دریای سرخ طی ماه های گذشته، مسیر کریدور میانی از رشد چشمگیری برخودار شده و به گفته کارشناسان، این مسیر طی ماه های آتی به یکی از مطمئن ترین مسیرهای جایگزین مبادلات تجاری میان چین و اروپا بدل خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • تاسیس«ائتلاف مساجد، جمعیت‌ها و رهبران مسلمان اروپا» در فرانسه
  • افزایش چشمگیر مبادلات تجاری ریلی میان چین و اروپا طی سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴
  • آماده باش برای 10 نقل و انتقال اروپایی در تابستان 2024
  • برناردو سیلوا: فوتبال همینه، سه روزه اوضاع درست میشه!
  • فرانسه بسیج شد تا امباپه چمپیونزلیگ ببرد!‏