Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان اظهار کرد: روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با کسب بیشترین آرا در  انتخابات میان روابط عمومی استان های قم، مرکزی ، یزد، سمنان و چهارمحال و بختیاری  به عنوان دبیر منطقه مرکزی کشور انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردین مرادیانی خاطرنشان کرد: براساس سیاست های ابلاغی از سوی مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور برنامه های جدید ونوینی در حوزه حمل ونقل پایه ریزی و اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به نقش مهم واستراتژیک روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف یک سازمان ابراز امیدواری کرد: انتخاب مدیرجوان، پرانرژی و خلاق در راس روابط عمومی سازمان مسیر رشد وتوسعه در سایر استان های کشور به ویژه اصفهان را فراهم خواهد آورد.

وی از تشریح برنامه ها و سیاست های دبیرخانه منطقه مرکزی کشور در آینده نزدیک خبرداد و گفت: به زودی اولین نشست هم اندیشی این شورا به مدیریت روابط عمومی سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای کشور برگزار خواهد شد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان استان های کشور انتخابات جاده روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ روز با پویش نوروزی، چشم به راهیم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس گفت: در راستای فرهنگ‌سازی و ارتقای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی پویش سراسری «چشم به راهیم» برای سومین سال متوالی در ایام نوروز در یکی از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی این استان اجرا می‌شود.
سرپرست روابط عمومی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس گفت: این پویش در قالب مجموعه‌ای از برنامه‌ها و اقدامات ترکیبی و بین رشته‌ای از ابتدای طرح نوروز و به مدت ۱۸ روز اجرا خواهد شد.
عمادی افزود: رویکرد اصلی این پویش، توجه و ایجاد انگیزه در سرنشینان وسیله نقلیه برای ایفای نقش حداکثری مؤثر و هوشمندانه در راستای تحقق ایمنی در ترافیک است.
وی افزود: کمک به افزایش ایمنی در سفر‌های نوروزی برای استفاده‌کنندگان خودرو‌های شخصی و حمل‌ونقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر برای رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی، به‌کارگیری هنر در خدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه‌های جاده‌ای و ترغیب مسافران به توقف در مسیر، کمک به آشنایی مسافران نوروزی با تمدن، فرهنگ و هنر ایران از جمله اهداف اجرای این پویش است.
عمادی با اشاره به حوادث تهدید کننده مسافران گفت: نقش همراهان راننده در ایمنی سفر‌های گروهی و خانواده، حواس‌پرتی آنی ناشی از استفاده از تلفن همراه، استعمال دخانیات یا خوردن خوراکی، خستگی و خواب‌آلودگی، عجله و شتاب در رانندگی و رانندگی در شرایط خاص موضوعات تشکیل‌دهنده پویش «چشم‌بهراهیم» است که تلاش می‌شود با استفاده از قابلیت رشته‌های هنری به مخاطبان ارائه شود.
به گفته او: اجرای نمایش‌های آئینی و سنتی بومی و ملی با استفاده از تکنیک‌های مختلف نمایش‌های کاربردی، استندآپ کمدی، اجرای قطعات موسیقی سنتی و برگزاری مسابقه عکس از جمله برنامه‌های این پویش است که تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تقدیر از مدیر روابط عمومی منابع طبیعی مازندران- نوشهر
  • نقش مؤثر روابط عمومی‌های صنعت گاز در به ثمر رسیدن مأموریت‌های سازمان
  • استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای ساخت پایانه مسافربری در استان البرز ضروری است
  • در دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی با وزیر دفاع سوریه چه گذشت؟
  • دبیر شورای عالی امنیت: توانمند شدن سوریه به نفع امنیت و ثبات منطقه است
  • احمدیان: توانمند شدن سوریه به نفع امنیت و ثبات منطقه است
  • پویش چشم به راهیم در استان مرکزی آغاز به کار کرد
  • ایمن‌سازی دو تقاطع مهم و حادثه‌خیز ازنا
  • ۱۳ اکیپ راهداری در جاده‌های غرب اصفهان فعال هستند
  • ۱۸ روز با پویش نوروزی، چشم به راهیم