Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، دکتر علیرضا رفیعی پور ریاست سازمان دامپزشکی کشور با ارسال پیامی به هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، صنایع وابسته، ضمن اعلام این موضوع افزود: در همین راستا سازمان دامپزشکی کشور به‌عنوان متولی بهداشت دام در کشور، ضمن قدردانی از همه افراد، سازمان‌ها و نهادهایی که فعالیت‌های مداوم آنها موجبات خودکفایی کشور را در تولید فرآورده‌های دامی و محصولات غذایی اساسی فراهم می‌کند، یادآور شد سازماندهی چنین رخدادهایی که با همکاری و مشارکت همه جانبه بخش‌های مختلف دولتی، تشکل‌ها، تولیدکنندگان و فعالان بخش خصوصی برگزار شده، می‌تواند نقش موثری برای آشنایی بیشتر بهره‌برداران با پیشرفت‌ها و نوآوری‌های جدید صنعت دامپروری و دامپزشکی و همچنین افزایش تولیدات دام و طیور با استفاده از تجهیزات نوین عرضه شده در این نمایشگاه داشته باشد و موقعیتی فراهم کند تا تولیدکنندگان، تشکل‌های صنفی، شرکت‌ها و صنایع وابسته بتوانند به‌طور مستقیم با یکدیگر تبادل نظر کرده و محصولات خود را عرضه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، صنایع وابسته طی روزهای پانزدهم تا هجدهم شهریورماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

true برچسب ها : دام و طيور دامپزشكي نمايشگاه true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: دام و طيور دامپزشكي نمايشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ فرودگاه بین‌المللی کشور زیر ذره بین سازمان هواپیمایی کشوری

جعفر يازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: روند نظارت بر فعالیت  تمامی فرودگاه های کشور توسط بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری با توجه به دستور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ابتدای آغاز طرح های نوروزی ادامه دارد .

وی ادامه داد: ۹ فرودگاه بین المللی  و بزرگ کشور تا به امروز توسط بازرسان مورد نظارت قرار گرفتند و این نظارت تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد و تمامی بازرسان در فرودگاه های کشور  حضور دارند و در صورت شکایت مسافران به آن‌ها رسیدگی می شود.

یازرلو همچنین از برقراری مرکز occ در سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و گفت: مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی، به‌صورت برخط فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری را رصد و با دقت بالا در صورت غیرفعال شدن هواپیمای یک شرکت‌ هواپیمایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تصمیم‌های مربوطه را اتخاذ خواهد کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری  بیان کرد: پایش همه فرودگاه‌ها به‌ویژه فرودگاه‌های پرتردد، هم‌پوشانی مشکلات شرکت‌ها، پردازش اطلاعات، پیگیری و کم کردن زمان تاخیرات احتمالی و ارتقای سطح خدمات هوایی در سفرهای نوروزی از جمله اهداف مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • رایزنی سفرای ایران و روسیه درباره همکاری‌های دو کشور در سازمان‌های بین‌المللی
  • کاهش ۶۴ درصدی بیماری دامی در مازندران
  • ۹ فرودگاه بین‌المللی کشور زیر ذره بین سازمان هواپیمایی کشوری
  • کنترل آنفلوانزای فوق‌حاد پرندگان در کشور/ راه‌اندازی مرکز تحقیقات بیماری‌های منتقله از دام
  • ۳۲ هزار قطعه طیور بومی در مهاباد علیه نیوکاسل واکسینه شدند
  • بیش از ۱۰۰ مرکز قرآنی وابسته به انجمن قرآن‌پژوهی حوزه در قم فعال است
  • بازدید هنرمندان قرآنی بین‌المللی از نمایشگاه بسم‌الله الرحمن الرحیم در قم
  • صنایع‌دستی همواره در کنار مناسک دینی قرار داشته است
  • ادعای انگلیس درباره حمله سایبری نهادهای وابسته به پکن